• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dette må da være årets styggeste interiør?

Replying to Topic 'Dette må da være årets styggeste interiør?'

Originally posted by DY
Selvsagt ser jeg på designet på produktet før jeg kjøper, spesielt om jeg har valgmuligheter mellom flere. Er overhodet ikke redd for å si det høyt og stå for mine valg.

Neivel, nå var TV eksemplet litt små sarkastisk, derav det grønne stygge trynet på slutten, men uansett..

Velger du flyselskap ut av farge på setene også?

Kommer kanskje an på lengden av flighten...:spin:

Originally posted by Thomas

Originally posted by DY
Selvsagt ser jeg på designet på produktet før jeg kjøper, spesielt om jeg har valgmuligheter mellom flere. Er overhodet ikke redd for å si det høyt og stå for mine valg.

Neivel, nå var TV eksemplet litt små sarkastisk, derav det grønne stygge trynet på slutten, men uansett..

Velger du flyselskap ut av farge på setene også?

Nei jeg velger ikke fly utfra setefargene ombord, men om det var to flyselskap som begge fløy dit jeg skulle sånn noenlunde samtidig, og kostet det samme, så hadde jeg selvsagt valgt det selskapet jeg hadde følt meg mest velkommen ombord i og hvor jeg trivdes best....og det er jo litt forskjellig fra person til person, men jeg synes at interiør og design gjør at jeg trives bedre enn i en "fargehandel". Men det er meg - du må gjerne fly akkurat hva du vil, eller kjøpe den TV du vil.
Synes bare at du avslører litt merkelige holdninger til andre med: "Jeg personlig gir en veeeldig lang marsj i hvordan fargene på setet ser ut.
Blir som å sette designen på TV'n opp mot det man virkelig kjøper TV for, SE på!
Er vel noen som gjør det også.."

Man skal henge seg opp i mye - er ikke det viktigste at man sitter greit i de minuttene/timene flyturen tar? Jeg personlig gir en veeeldig lang marsj i hvordan fargene på setet ser ut.

Men de utvendige fargene bryr du deg om, selv om disse heller ikke har noe å si for flyegenskapene?!

Blir som å sette designen på TV'n opp mot det man virkelig kjøper TV for, SE på! :alien:

Er vel noen som gjør det også.. :p

Yup, jeg er en av de som legger stor (men ikke avgjørende) vekt på design. Kan jeg velge mellom to jevngode produkter velger jeg det med best design, kan også være villig til å betale litt mer for det beste designet. Men å betale for "riktig" merkevare gjør jeg aldri.

Du blander forresten sammen to forskjellige ting; jeg velger ikke flyselskap ut fra interiøret alene, det tror jeg de færreste av oss som har kommentert det gjør, men det må da være lov til å kommentere det? Interiøret er en del av brandingen til selskapet, og kan påvirke helhetsintrykket av dette.

Her er det helt klart mange holdninger ute og går... Personlig er jeg meget opptatt av design, og design er faktisk noe som kommer til å bli bare viktigere og viktigere i fremtiden, skal man kunne se forskjell på ting.
Men nå studerer jeg heller ikke merkevare uten grunn... :spin:

Originally posted by LCH

Man skal henge seg opp i mye - er ikke det viktigste at man sitter greit i de minuttene/timene flyturen tar? Jeg personlig gir en veeeldig lang marsj i hvordan fargene på setet ser ut.

Men de utvendige fargene bryr du deg om, selv om disse heller ikke har noe å si for flyegenskapene?!

Blir som å sette designen på TV'n opp mot det man virkelig kjøper TV for, SE på! :alien:

Er vel noen som gjør det også.. :p

Yup, jeg er en av de som legger stor (men ikke avgjørende) vekt på design. Kan jeg velge mellom to jevngode produkter velger jeg det med best design, kan også være villig til å betale litt mer for det beste designet. Men å betale for "riktig" merkevare gjør jeg aldri.

Du blander forresten sammen to forskjellige ting; jeg velger ikke flyselskap ut fra interiøret alene, det tror jeg de færreste av oss som har kommentert det gjør, men det må da være lov til å kommentere det? Interiøret er en del av brandingen til selskapet, og kan påvirke helhetsintrykket av dette.

Takk LCH, ser vi har sammenfallende meninger!

Back