• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dette må da være årets styggeste interiør?

LCH

ScanFlyer Crusty
Medlem
Dette må da være årets styggeste interiør?

La meg presentere det som må være årets, om ikke tidenes værste interiør.

Legg merke til hvordan det militærgrønne gulvteppet totalt klasher med de sjøgrønne setene, som igjen danner en grell kontrast til de lyselilla nakketrekkene og de babyblå gardinene og bulkheadene. For ikke å snakke om fargepaletten på Economy...

http://www.airliners.net/open.file/698399/L/

Replying to Topic 'Dette må da være årets styggeste interiør?'

Å fyttirakkern :)

Fysj!!!! Få inn homsepatruljen...

å fydda!!

Aer det inte denna interioer som aer eller skall bli standard foer hela Austrian Gruppen?

OH MY GODESS !

Det der var BÆD, jeg skal ikke påstå at jeg har så mye peil på intereør design,men jeg er rimlig sikker på at jeg hadde funnet på noe bedre..

Hehe, det er nok ingen yrkesbror eller -søster av meg som har gjort den jobben der... Jeg tipper de spurte en østerriksk politimann. :D

Yikes, tilogmed jeg hadde gjort det der penere. Kan ikke være helt heldig å være flysyk og samtidig se det sammensuriumet av farger.
Jeg støtter EB, her burde Fab5 vært involvert helt fra starten!

Äntligen något annorlunda!

Synes det er stilig at noen tør å gå utenom mainstream! Homsepatruljen har intet her å gjøre...

Känns charter tycker jag. Typ Britannia Airways eller liknande. Alltså, inte så snyggt. Konstigt nog ser kabiner alltid fulare ut på på bild än när man på plats upplever dom i verkligheten.

Synes faktisk ikke det der var så ille jeg, men annerledes og det er no positivt :p

Hvorfor er det så mye mer farger på økonomi...hvis dette var pent kunne vel hele flyet sett ut som fargekartet til Jotun?

Enig EB. Hodetrekkene på økonomi burde hatt 1 farge! Dette ble for grimt!

Austrian satser jo sterkt på Øst-Europa...der slår nok disse fargene godt an...;)

Ja nå er vel ikke betong-grå, lys grå, mørk grå, steingrå, svart, hvitt, skittent hvitt etc de gjeldene fargene lenger i Øst Europa. Flyvertinnene har vel også redusert mengden av knallblå øyenskygge og knallrød leppestift forhåpentligvis.

Man skal henge seg opp i mye - er ikke det viktigste at man sitter greit i de minuttene/timene flyturen tar? Jeg personlig gir en veeeldig lang marsj i hvordan fargene på setet ser ut.

Blir som å sette designen på TV'n opp mot det man virkelig kjøper TV for, SE på! :alien:

Er vel noen som gjør det også.. :p

Hadde ikke design og kjøreopplevelse/glede hatt noe å si - så hadde vi alle kjørt rundt i en Toyota Corolla!!!

Originally posted by Thomas

Man skal henge seg opp i mye - er ikke det viktigste at man sitter greit i de minuttene/timene flyturen tar? Jeg personlig gir en veeeldig lang marsj i hvordan fargene på setet ser ut.

Blir som å sette designen på TV'n opp mot det man virkelig kjøper TV for, SE på! :alien:

Er vel noen som gjør det også.. :p

Selvsagt ser jeg på designet på produktet før jeg kjøper, spesielt om jeg har valgmuligheter mellom flere. Er overhodet ikke redd for å si det høyt og stå for mine valg.

Back