Dette kaller eg SPOTTER-ALERT !!!!!

GO BOB!
Flott fly for en dyktig mann!
Bra dokumenter, Lennart (og grattis med bilde i Dagbladet i går!)

Noen som vet når den drar igjen? Håper det ikke blir rett etter konserten fredag, men at han venter til lørdag når det er nok lys.

Hvem er denne Bob Dyllen? Har tydelig gått glipp av noe moderne pop-band så gammel som jeg er blitt...

-A
Gammel, degenerert amerikansk protestviseforfatter som aldri lærte å synge tekstene sine, men likevel har tjent seg søkkrik på å vræle om kapitalismens ondskap...
For tiden kaller han seg visstnok rocker, men det er de samme gamle visene han vrenger av seg.
Men flyet ser bra ut! :angry:

Hvis fyren kan sove godt ombord, så stikker de vel rett etter konserten.
og det kan bli seint. Ca 2300 tipper eg

Se der var en gammel "kjenning", ja. Hadde klørne i den da jeg jobbet i BGO for noen år siden. Den var på en liten turne med amerikanske turister, og da flight mech'en trengte hjelp var jeg ikke vanskelig å be.... :colgate:
Han fortalte meg at den vanligvis ble brukt som "klubbfly" for Dallas Mavericks (baseball team?), og ble brukt til charters utenom sesongen deres. Den ble operert av Pace Airways, mener jeg.

Se ellers: http://www.mlwair.com/

Stone

Det er de eneste som er gale nok til aa akseptere loenningene i dagens handlingbransje .. :colgate:

Back