Detaljer: LN-OCV R-44

seilfly

Infrequent traveller ;-)
Endelig ferdig for i dag, her er siste post med detaljfoto av LN-OCV. Først og fremst tenkte jeg at R44 ikke er noen spenstig sak, men når man tar en nærmere titt finner man "features" på det helikoptret også! Ble mye jobbing med forrige post så denne gang sier jeg bare: EXIF finnes i fila ;). Forøvrig er bildene lagret med quality 10 av 12, men jeg håper de ikke er blitt forringet av den grunn. Brukte 100-400 og 24-70 2.8 ifm fotograferingen.

<detaljer!>

Lær R44'en å kjenne :D

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0070.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0071.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0072.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0073.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0075.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0076.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0077.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0080.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0081.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0084.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0085.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0110.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0111.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0112.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0113.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0115.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0116.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0118.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0120.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0122.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0123.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0125.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0126.jpg

LNOCV_GRINDVOLL_MG_0127.jpg

</detaljer!>

Da håper jeg disse 3,85MB ikke var bortkastet :)

Mange fine detaljer og god bruk av (liten) dybdeskarphet i flere av bildene, fokuset sitter der det skal :smile2

Takk! Og JørgenS / Sten Arne: Jeg er veldig interessert i å vite hvordan dere får så store kontraster i bildene. Kontrast og fargemetning alene gir meg ikke samme resultat for å si det sånn. Forsøkte i går... Er det MAC POWER? :)

Originally posted by seilfly

Takk! Og JørgenS / Sten Arne: Jeg er veldig interessert i å vite hvordan dere får så store kontraster i bildene. Kontrast og fargemetning alene gir meg ikke samme resultat for å si det sånn. Forsøkte i går... Er det MAC POWER? :)

Jeg synes du har bra fargemetning på disse bildene da!?

Jotakk, men jeg lurte på hvordan de nevnte fikk såpass kontrast og metning av farger i bildene sine... Noe jeg fikk svar på av JørgenS forøvrig.

-Jeg lurer imidlertid på om vannmerket av navn og emailadresse virker greit, eller om det stjeler oppmerksomheten. Det er hvit skrift med 20% synlighet.

Er som regel i Hamar da jeg får innfall om og stikke oppom og se etter fly :p

Men takk for tipset om radio og webcam, skal følge med og se om det er noe,og plutselig står jeg der ;)

Å ha øyne for detaljer på denne måte, gleder meg stort å se. Det vitner om kreativitet og oppmerksomhet, to gode egenskaper en god fotograf må ha - og det virker for meg, faktisk veldig godt... Helt topp!

hei å hå

H

Back