• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Det nærmer seg NATO møte..

Re: Det nærmer seg NATO møte..

Men, om hun kommer fra Statene så er jo www.flightaware.com en mulighet. Dog det er mulig at slike flygninger er sperret der.

Humph!

Originally posted by Thomas

Men, om hun kommer fra Statene så er jo www.flightaware.com en mulighet. Dog det er mulig at slike flygninger er sperret der.

Humph!

På de offisielle sidene til det amerikanske utenriksdepartementet står hennes siste reise nevnt som Midtøsten fram til 27/03, så hvis de er oppdaterte, noe de burde være, så kan det tyde på at Condi kommer direkte fra USA.

Her er en oversikt over hennes bevegelser for de som er spesielt interesserte; http://www.state.gov/secretary/trvl/c20979.htm

:cool:

Originally posted by Scanor

Eh , gjelder dette vollen også ??

*mulig jeg er tett, men dette er da på privat grunn*

På grunn av sikkerheten så går de så langt at de sveiser kummlokk rundt de hotellene som de skal bruke osv.

Vollen ligger jo ved o1L, så hvis de lander på denne banene, så kan du være sikker på at "der skal ingen gjøre noe faenskap" Hvis de lander L19R så har de sikker sperret av hele veien - men jeg gidder ikke å bli kontrollert på sånne områder. Jeg jobber tross alt i vekterbransjen og vil ikke ødelegge min uttømmende vandeksattest for å bli reg som nyskjerrig.

Men et spørsmål til alle:

Jeg har sett av bilder at kjendisser går utenom vanlig utgang fra utland, er det noe bestemt sted på osl som de loser "VIP" og hvor de rakker opp Limoene, hvor er dette og er grunn for stå der til tider or å knipse noen kjendisser ??? ( Tenker ikke på GA term. men på selve OSL)

Jan

Thomas, det er riktig at den Boeing C-32A kommer og Il. 67 maskinen, og tre Boeing 737-BBJ som også kommer....+ en drøss med mindre BJ's.;)

Ja, Gulfstream 5 er jo en av favorittene sammen med BBJ'en, så vi får håpe :D

Vel det er flyene jeg er intresert i, kunne ikke bry meg mindre om "innholdet" :old

BELGIUM
- Dassault Falcon 900B
CANADA
- Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F))
DENMARK
- CL604 Challenger
FRANCE
- Airbus A310-304
GERMANY
- Airbus A310-304(MRTT)
GREECE
- Embraer EMB-135BJ Legacy
HUNGARY
- ?
ICELAND
- ?
ITALY
- Dassault Falcon 900EXE
LUXEMBOURG
- ?
NETHERLAND
- Gulfstream Aerospace G-IV Gulfstream IV
NORWAY
- Norges Taxi
POLAND
- TU154/YAK42
PORTUGAL
- Dassault Falcon 50
SPAIN
- Airbus A310-304
TURKEY
UNITED KINGDOM
- VC10??
UNITED STATES
- C32 (B757-200)
CHECH REPUBLIC
- Airbus A319-115X CJ
BULGARIA
- ?
ESTONIA
- ?
LATVIA
- ?
LITHUANIA
- ?
ROMANIA
- Boeing 707-3K1C
SLOVENIA
- ?
SLOVAKIA
- Yakovlev Yak-40

Dette er en uformell liste, og flytypene er hentet ut fra hvilke typer de forskjellige landene bruker til State transport.

fra USA kommer en 737-700 ikke den som nevnt over, ellers to Yak-40 og en Il. 62 er det blitt bekreftet

Så frøken Ris kommer i BBJ?

Edit: Er det forresten bekreftet noen ETA's? Morgen, formiddag, ettermiddag o.l?

Nei dessverre ikke så mye som er bekreftet slik jeg har forståt det, stadige endringer på de som er bekreftet, men i morgen...da vet vi så mye mye mer...:)

Jeg tar hvertfall med fotoapparat i lastebilen i mårra ;-) Vi bare parkerer og åpner opp bak vi, så får dere stuera forsyne dere sjøl :-) Hvis noen har no oppdatert info på formiddagen i mårra så fort dere å legg ut her da, kanskje jeg rekker å få med meg noe før jeg begynner 14...

god natt

Originally posted by Thomas

BELGIUM
- Dassault Falcon 900B
CANADA
- Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F))
DENMARK
- CL604 Challenger
FRANCE
- Airbus A310-304
GERMANY
- Airbus A310-304(MRTT)
GREECE
- Embraer EMB-135BJ Legacy
HUNGARY
- ?
ICELAND
- ?
ITALY
- Dassault Falcon 900EXE
LUXEMBOURG
- ?
NETHERLAND
NORWAY
- Norges Taxi
POLAND
- TU154/YAK42
PORTUGAL
- Dassault Falcon 50
SPAIN
- Airbus A310-304
TURKEY
UNITED KINGDOM
- VC10??
UNITED STATES
- C32 (B757-200)
CHECH REPUBLIC
- Airbus A319-115X CJ
BULGARIA
- ?
ESTONIA
- ?
LATVIA
- ?
LITHUANIA
- ?
ROMANIA
- Boeing 707-3K1C
SLOVENIA
- ?
SLOVAKIA
- Yakovlev Yak-40

Dette er en uformell liste, og flytypene er hentet ut fra hvilke typer de forskjellige landene bruker til State transport.
Vår eminente miljøvernminister står vel klar med billettveska for å kreve inn CO2 avgifter etter hvert som de lander vil jeg tro. Er hun forresten sikkerhetsklarert Hr Støre?
Inntektene herfra kunne jo regjeringen overføre til innkjøp av flere T-banevogner som igjen regjeringens medlemmer kan bruke til/ fra jobb med sikkerhetsvakter:D .

jo takk - hele gaten utenfor kontorvinduene her (Holbergsgate) er sperret av og det kryr av politi. Smeller det så får vi rutene inn i kontoret her vi sitter i 1. etasje....

Bare vent til hu Condomlisa Rise kommer du, da skal du se Politioppbud.. :wow:

"NATO07" observert på SBS'en, dog ikke som en plott, men som 4D03C3 - tyder vel på at den dumper ned også.

Back