Det måtte en 72 åring til...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Det måtte en 72 åring til...

Han og jeg har kost oss og koser oss fortsatt vanvittig gjennom denne tråden... Tenk om det norske fotball landslaget hadde hatt et like godt forsvar som "champers laget" her på forumet...

He he - jeg hadde kanskje også vært restriktiv med påfyll til noen som brukte denne betegnelsen...;)

"MER CHAMPERS NÅ!!"

Håhå.

EDIT: Under tvil kan man slenge på en "for folk flest"...

Men det er jo interessant at en tråd om Champagne i et flyforum genererer bortimot 2000 views og ca. 70 poster, mens en tråd om en nyrestaurert og lekker DC7 genererer kun 200 views og 1 post... Er vi blitt yap'er alle mann?

Bra innspill! Og man må gjerne fjerne hele denne tråden for min del - poenget til far har kommet meget bra frem... Ellers var 7`ern vanvittig flott - noe som jeg vel også skrev i tråden din.

Men det er jo interessant at en tråd om Champagne i et flyforum genererer bortimot 2000 views og ca. 70 poster,

Men nå er det ikke først å fremst champagne denne tråden handler om, men SAS IC.

jeg registrerer at svært mange av de som er misfornøyde med fyllingsgraden på glassene er mange av de som snakker varmt om Ryanair-kalenderen? en paralell?

come on.... du får ikke fulle vin/champisglass med mindre du går på dovrehallen eller ivars kro

*vasker seg i rødsprit og skrubber seg med sandpapir for at han ble svak og postet et innlegg på denne tråden*

Hakke sagt et ord om den ryanairkallenderen jeg!! Kanskje du vasket deg med rødsprit innvendig også før du skrev?? ;)

BF:cool2

come on.... du får ikke fulle vin/champisglass med mindre du går på dovrehallen eller ivars kro

*

Vinglass= helt enig. Champers glass= ikke enig. Champers glass skal vaere tilnaermet fulle.

Naar det gjelder vinglass, er SAS sine vinglass rimelig smaa, det er derfor kritisk aa vaere observant og paa hugget med paafyll:p

kan forøvrig si at etter å samtalet med en kollega som er utdannet vinkelner at champagneglass skal være 2/3 fullt, reagensrør eller ikke!

Back