Champagne er da vitterlig godt!
Denne diskusjonen synes jeg er symptomatisk for det som jeg har inntrykk av foregår i SAS i disse dager - ikke å diskutere de viktige problemer SAS står overfor, men fisle med små detaljer.
Selvsagt kan man argumentere for at dette er en bagatell, men naar man har betalt mange tusen kroner for en billett (dyreste billett OSL-EWR t/r med SAS er 80.000kr) saa mener jeg at man baade kan forlange og forvente at tingene da skal vaere perfekte og man skal faa hva man har lovet.
Igjen er spørsmålet - hvor mange er egentlig misfornøyd - og da av de som reiser mye og ikke bruker tiden sin her på forumet. For med noen få unntak er ikke reisevirksomheten foran gardinen på IC ruter så veldig stor her på forumet.
Har jeg misset noen helt spesielt her?
Har SAS begynt med First Class også?
Jeg får opp t/r OSL-EWR med SAS full-flex Business Class til kr 27 872, og ved å kjøpe den kan du reise når som helst. Dette er bare en tredel av den prisen du nevner Someone (for å være helt korrekt så er det kr 1205,33 over en tredel, så kan du ikke ta meg på den).
..og Business Full-flex enveise koster 20 707 NOK, altså 41 414 NOK tur-retur om man kjøper billetter på den måten.. Dyrere enn det blir det vel ikke?
Igjen er spørsmålet - hvor mange er egentlig misfornøyd - og da av de som reiser mye og ikke bruker tiden sin her på forumet. For med noen få unntak er ikke reisevirksomheten foran gardinen på IC ruter så veldig stor her på forumet.
Jeg for si som et annet forumsmedlem sa i en annen tråd for en stund siden: Dette er god underholdning...Av alle ting man diskuterer i herværende forum, må denne tråden ta kaka! Om ikke annet får man seg en mild, hoderystende latter på søndagskvelden!
Nå er man oppe i tre sider med champagnemengdeiglasset-diskusjon. Står dere på litt, kan vi få en skikkelig champagnegalopp her ...![]()
Foreslår at alle trip reports fra denne dato, i tillegg til den obligatoriske knyttnevetesten, også skal inneholde et punkt som omtaler fyllingsgrad/-prosent av Champagne. Gjerne også en tidslinje for hvor raskt nevnte fyllingsgrad ble etablert og tidsrom mellom tomt glass og ny fyllingsgrad. Dette blir spennende! ^_^
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.