Det er tirsdag allerede

Tjab

Upgrade me....
Tirsdag, en av mange dager som ikke kan sammenlignes med iskrem.

Her i KSU er det "dortmunder wartehalle" stemning . Ha en fin en!

Mornings fra kontoret. Straks kommer det noen og setter en sprøyte i armen med årets influensadose. Nok en unnskyldnming til å finne en sofa og en kaffe. Så skal det podcastes litt i kveld ogsåp, mulig vi snakker litt om fly.

Morn fra Elvebyen. Skjer vel ikke så mye utenom det vanlige her, det skal jobbes, drikkes kaffe og så blir det nok en runde FIFA på PS5 også

God morgen fra kontoret. Litt sent inne i dag og meget klar for en fersk kaffe. Ut med Fru Sud i kveld - deilig at barna nå kan passe seg selv :)

Glad formiddag fra Hurdalsjøen. Helt greit at det fortsatt er en del timer igjen av arbeidsdagen - for nå er jeg ikke edru nok til å kjøre hjem. Bort på middag i kveld - men heldigvis bare en trapp ned/opp fra egen stue. Njuta:-)

God morgen fra Lillestrøm. Her sitter jeg på hjemmekontoret og venter på at et stadig forsinket Teams møte skal starte.

Heldigvis har jeg kaffe. Edru er jeg også. Schnakkes.

God formiddag fra Forus,
En god start på dagen her over i sørvest. Noen tekniske utfordringer skal løses i løpet av dagen her i prosjektet.
Senere i dag styremøte i FMS.
Ha en fin dag , snart er det jul!

God tirsdag fra Santiago. Her skal det jobber på formiddagen og så må jeg klare å lande en bil i ettermiddag. Meldt 30 grader så det blir nok en dip i bassenget også.

God dag fra Kongsberg. Det ble en litt annerledes dag her enn det vanlige.

Det skjer ting på medisinske fronten nå. For vel et år siden oppdaget legene noen flekker på lungene som de ikke likte. De lå krøkkete til og det var ikke mulig å få tatt noe biopsi den gangen. Legene har imidlertid fulgt utviklingen nøye og i august fikk de omsider tatt biopsi. Jeg var godt forberedt på hva dette var for noe, så når beskjeden kom om at det var kreftceller var det intet sjokk. Legene hadde forespeilet meg det ut fra CT bilder, men var ikke sikker før de fikk tatt biopsi. Behandling ville normalt ha startet i september, men så måtte de først sikre en bedre drenasje i galleveiene. Når det prosjektet var ferdig, så kom denne akutte mageoperasjonen som lyn fra klar himmel og behandling måtte igjen utsettes. Jeg var hos samtale med onkologen i dag og nå blir det oppstart med cellegift i morgen allerede. Dette er et nytt felt for meg og jeg er forberedt på tøffe tak, men jeg skal komme meg gjennom dette også. Jeg er ved godt mot og skal ta de utfordringene (les: bivirkningene) som måtte komme. Jeg får den beste oppfølgingen og behandlingen som er mulig å få her til lands, så jeg er i de beste hender.

Ugh .. Lykke til - krysser fingrene.

G'morgen fra Indre Enfold, SC. Her skal straks døren til omverdenen åpnes og det skal snakkes med folk i både Bodø og Mosjøen. Utrolig hva man får til nåtildags ..

Men først skal kaffekopp fylles og kanelbolle varmes.

Nei men for svarte faen da Sk384. Makan så mye dritt du skulle få med en kreftdiagnose oppå alt sammen..Just dont Google lungekreft er mitt beste råd.

God ettermiddag fra Oslo. Gjør en viktig plikt denne uka- meddommer i en rettsak. Ja så er vel denne uka over fort.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Takk for alle lykkeønskninger. Vi får satse på at dette skal gå greit.

Nei men for svarte faen da Sk384. Makan så mye dritt du skulle få med en kreftdiagnose oppå alt sammen..Just dont Google lungekreft er mitt beste råd.

Neida, jeg driver ikke å googler slikt. Nå er ikke dette noe vanlig lungekreft som har oppstått i lungene, men mestaser fra gamle leveren/galleganger. De fant en bitteliten svulst i den gamle leveren etter transplantasjonen, så det er ting som stammer derfra. Legene har forsikret meg om at nå prøver vi plan 1, så har de både plan 2 og plan 3 som kan tas frem om nødvendig.

Til SK384. Har kun lest poster i det siste, men fy søren for en innstilling du har i forhold til dels alvorlige utfordringer. Her har en del av oss mye å lære. Ønsker deg alt det beste og lykke til med behandlinger. Flyvende hilsen fra Sørlandet.

Back