• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Det er lørdag!

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Strengt tatt fortsatt fredag i Toronto. Fin tur med bolaget, gutta styrte foran med damene vak i bussen. Flyet ble halvfullt pga mange lost connection i følge cockpit (de måtte flytte på passasjerer for å rebalansere). Ikke sett så mye av Toronto enda, men man kan gå innendørs fra toget til Delta hotel downtown. Rom i 41. etasje med utsikt til CN tower. Lounge også overraskende fin i 46 etasje med sliders og annet. Alkohol er ikke lov å gi bort så det er honorbar.

Håper på en 7 timers cowboystrekk nå snart. Dere får nyte lørdagen i gamlelandet.

Her skal første del av lørdagen nytes hjemme før jeg forflytter meg til en jordbæråker langs rullebanen på OSL Men før den tid så rekker jeg nok et besøk hos opphavet. Nå kaffe og skolebolle :-)

God morgen fra Forus. I gang med helgens tolv-timers skift. Morgendagens vakt er byttet bort da minstemann skal feires. Blir muligens litt foodprep når jeg kommer hjem i kveld. Ha en fin lørdag forumister.

Mornings fra Asker. Litt redusert fra i går, men kommer seg nå. Ekspedisjon til Hønefoss i ettermiddag, hvor minstemann har hockeykamper. Ha en fin dag.

God morgen fra Grønland. Kaffe, nyheter og forum før frokost. I anledning at det er 10 år siden kona og jeg giftet oss, blir det litt feiring i helgen. Skal dog ikke så langt, det blir staycation på Sommerro😀 Ellers får man vel få med seg et par OL-øvelser i løpet av dagen. Ha en finfin helg!

Morn fra Tønsberg. Måkt litt snø, men heldigvis var det meste føyket langs kanten allerede. Ingen større ambisjoner for dagen, men må vel ut en tur til for litt forsyninger

God morgen fjompenisser og andre. Det er lørdag og jeg skal jammen faktisk se litt på OL. Så det så.

Ha det bra!

God morgen fra Chile. Her blir det en rolig helg med trening og basseng. Auberginelasagne er klar og skal få godgjøre seg til i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra Chile. Her blir det en rolig helg med trening og basseng. Auberginelasagne er klar og skal få godgjøre seg til i kveld. Ha en fin dag.
Mooorning from Perú. Klokken har slået 7.07. Jeg tænkte at afprøve en flytype i dag end den dejlige dronning.

Her går turen i dag ud til at badeby der hedder "Ancón".

Go dag til alle der ude og hjemme i kulden.

Morn fra Den Dominikanske republikk. Surt ute, småregn og 22 grader. Skal bli mer eller mindre sånn i hele dag. Frokosten blir innendørs i dag. Morgenturen utgår. Har nok Brugal på lager, så klarer meg.

G'morgen ... Noen små varmegrader her i dag, og siden solen skinner skal de få selskap av fler. Allerede fått med megt litt OL, både på tv og radio, men nå er det fotball og kaffe som gjelder.

Lykke til med medaljejakten!

N864DA.webp

Hjem kjøre hjem fra Knausen. Nå forlates frokostbordet og det ble nesten 10/10 i dag. Mimosaen på Cevita appelsinene var så god at ærendene ble utsatt noe for å få promillen ned til null igjen. Etter hvert er det ned på Grønland for å finne den perfekte korianderen til kveldens scampi-quesedillas og mango pico de gallo. Helg hjemme ass…IMG_1143.webp

Back