Det er lørdag

Hypern

ScanFlyer Rusty
Det er lørdag

God lørdag fra tbanen som faktisk er litt forsinket lørdag morgen. Sikkert noe etterdønninger etter gårsdagens kaos med avsporing. Gjør meg uansett ingenting å vente litt kortere tid på bussen. En arbeidsøkt venter før det kanskje blir en liten tur på Øyafestivalen etterpå. Men skal jobbe igjen i morgen tidlig så noen kjempestore utskeielser går ikke. Ha en fin lørdag

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Re: Det er lørdag

God morgen fra Hvalstad. Ser ut som jeg har lært med å sove til 7:30 nå i sommer, som sikkert en sunt eller noe sånn. Det er noen løpemeter med hekk i hagen som i løpet av dagen trenger å bli lavere og smalere. Dessuten, til kveldens meksikanske innslag er det noe grisekjøtt som trenger 4-5 timer før det blir klart. Ha en fin dag.

God morgen fra en vaskehall på Mortensrud. Lytter til Flypodden og får bekreftet at man skal reise på C-klasse til «Syden»…så noe riktig gjør man da:-) Snart kaffe med opphavet før brunsj med en tidligere samarbeidspartner. Biff og rødvin i kveld.

Morn fra VKT sin rute 01 til Sandefjord. Ikke den kjappeste ruten, men går nesten hjemmefra og når Vy driver med buss for tog så er det like praktisk med buss hele veien.
Utdrikningslag for min kommende svoger i dag, så blir Høyt og Lavt og paintball. Mistenker at det blir noe øl også

God Lørdag, her bygges en gigantisk brio-fritidspark/bondegård/togstasjon mens mor kan dra seg i senga. Som barn av 80-tallet hadde jeg alltid lyst på briobane. Resultatet er at ungene mine har alt for mye vintage brio, minus de mest sjeldne. Selv innen brio-verdenen finnes det samlerobjekter, f.eks koster en "hengebane" / "svevebane" flere tusen kroner (tror jeg så en komplett for titusener) og alt med egypt-tema koster absurd mye. Alt brukt, altså.

God morgen fra Gaustablikk. Herlig å våkne opp ‘hjemme’ etter tre uker på farten. Nå blir det en uke med hygge og fysisk fostring. LH leverte langt bedre service på andre strekning i går ettermiddag. Produktet er jo helt greit så det handler mest om folkene om bord og hva de er opptatt av å levere. Ha en bra lørdag!

God morgen fra hagen hvor man ligger i en solseng ved siden av troféfruen. Skulle egentlig ha lunsj på Ekebergrestauranten, men mor mente Knausen lett overgikk det nå som det ble sol så druer er lagt på kjøl.. I kveld er det klippfisk på menyen som bestilt.

Jeg ble faktisk minnet om sommerferien del fire som jeg nesten hadde glemt. Det er sete 2A til denne rivieraen om under to uker.

‘Morgen .. Fortsatt levelige temperaturer her i vestsørøst etter den ekstremvarme juli’en. Den siste strømregningen var ikke pen ….

Nå er det straks ut med pelsdotten, som var svært fornøyd med å finne pølsesnabber i frokosten. Bollen ble slikket ekstra ren. :)

Tror vi lar Genesis stå for tonefølget i dag ….

Morn fra VKT sin rute 01 til Sandefjord.

Hva? Jeg mener vitterlig at VKT ble konvertert til frakter i 2021??

Neida. Bare tuller. God lørdag fra Forus. Det ble en ekstra vakt her på bruket i dag. Greit med litt ekstra kronasje rullende inn dag bookingfingeren fikk kjørt seg i løpet av uka. Ligger an til ny flyplass i loggboka i november.

Etter jobb skal kona ut på vift så vi satser på at mini sovner greit å jeg kan få unna litt grinding i Minecraft.

Ha en fin lørdag forumister!

God kveld fra Hong Kong. Helt grei tur over med Swiss 777. Man blir litt bortskjemt av hvor stillegående f.eks A350 og alle neo-ene er. Når man plutselig sitter der i en brølende 777 så kjenner man at man flyr.

Nå skal det smaker awesome med en pork chop. Fnate is huuuuungrey!!!

God ettermiddag fra svenske kusten. Sjømat-lunch i Grebbestad, kaffe på Resö og nå er det snart grilling av biffer på Galtö. Ha en finfin lørdag[emoji41]
98ec81e32126692a9fbb988ffe50eacb.jpg

Back