Re: Det er lørdag!
Det er lørdag ja...
Allerede 3 plussgrader i "solsteiken" her i Lommedalen og varmere skal det bli. Dermed gode forhold for aktiviteter på utsiden av huset. Årne litt på biler, årne litt i garasjen, kjøre kona til Nadderud for å organisere 2 treningskamper for våre damelag. Lyn skal spille mot Toppserielaget kl 13 og kl 15 blir det nabo oppgjør, da kommer Bjørnevatten, fra Kirkenes for å spille mot vårt 2.lag. Neste helg skal vi på hytta og bygge om solcelle anlegget fra 12 til 24 volt, montere ett panel til og installere inverter på 3000watt, som vil gi oss mulighet til ett par timer med elbil ladning per dag, så i dag må jeg kjøpe inn sikrings skap og diverse annet. Ved 18 tiden skal vi på Pizza Nini (Beste pizzaen i Bærum) og feire at fotball sesongen er i gang.
Da vi i juni var med Norse's åpnings flight til FLL, bodde vi 3 netter i Fort Myers Beach. Stedet vi bodde på, Outrigger Beach Resort var under oppussing, en oppussing som pågikk i et halvt år og må ha kostet over 1 mil dollar. 2 uker før de var ferdig, skulle det komme en storm. Det kom en orkan... Ian raserte hele fort Myers Beach og "vårt" sted ble heller ikke spart. Stedet var familie eiet og er nå solgt. Om en av de store hotell kjeden har kjøpt det, eller om eiendoms utviklere skal bygge boliger vet jeg ikke men det er i alle fall solgt, fant jeg ut i går. Trist som faen.....
Ha en trivelig dag, uansett hvor i verden du er...