Det er lørdag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Det er lørdag!

God morgen fra Lillestrøm. Lørdag og første dagen i ferien. Den skal brukes til handling, indretjeneste og forberedelse til Molde tur i morgen. Første natt hotell deretter en enebolig utover i uka gjennom airbnb. Men først kaffe fra Lufthansa koppen.
Ha en fin dag! :)

Det er lørdag!

God morgen fra Beitostølen. Står vel en rekke uteaktiviteter på dagens program. Lages pizza må det også gjøres. Og det skal gjøres litt reiseresearch for 2022. Ha en fin dag

Re: Det er lørdag!

God morgen fra Røldal. 40 ørreter ble gårsdagens fangst, så fiske i dag utgår. Ellers litt uteaktiviteter på programmet, litt rydding, og i ettermiddag settes kursen hjemover mot 3050.

Ønsker alle en god dag!

God morgen fra Røldal. 40 ørreter ble gårsdagens fangst, så fiske i dag utgår.

Du fisket 40 ørret på en dag? Fytti katta. :)

God dag fra Lillestrøm. En øl i sofaen foran OL sending på TV og snart en liten nap.

Ha en fjong dag

40 ørreter ble gårsdagens fangst,

Wow. Jeg ville tatt en prat med dem. Ett eller annet foregår der nede siden de er så ivrige etter å rømme. Men det er kanskje for sent ..

G'morgen. Svigerbeistet begunte å knurre i hulen sin allerede ved femtiden, så da var det slutt på nattefreden. En defekt Dexcom får ta noe av skylden ...

Velvel, nå er bikkjemat under produksjon, VPN'en er fyrt opp, Northwest-koppen er full og arbeidsdagen er er i gang. Kom arbeidslyst osv ....
62.gif

Det ble 40 ørreter ja, så var ikke noe stress med 9 gjester til middag. Alle fikk spist seg mett. Her er konemor i aksjon hun er en god fisker, sløyer og generelt det som har med fisking å gjøre :)
9fc0ebf525bfd45893e048414d9b7bec.jpg

God ettermiddag fra Tananger,

Dagen går i sakte "kino" med indre - og ytre tjeneste i AS hjemmet.
Slike dager er også greit i et travelt yrkesliv.
Fortsatt god helg.

God morgen fra Røldal. 40 ørreter ble gårsdagens fangst, så fiske i dag utgår. Ellers litt uteaktiviteter på programmet, litt rydding, og i ettermiddag settes kursen hjemover mot 3050.

Ønsker alle en god dag!

40 ørret er 39 flere enn jeg har fått totalt i livet mitt og den ene jeg fikk var så liten at den fikk lov til å svømme videre.

Back