Det er fredag….

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er fredag….

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart ut døren for å ha et «walk&talk-møte» på Ekeberg. Så blir det litt forberedelser til et styremøte og et større tilbud må leveres. Når klokken nærmer seg 15 bør vi innfinne oss hos Sjømaten på Vinderen for å fange kveldens middag. Da starter vi…

Re: Det er fredag….

God mårnings fra hybelen i Bergen. Utomhus har regnet tatt pause og vi ser gløtt av blå himmel.
Her er en klar for helgejobbing for tredje helg på rad, slik blir det når en kjører byttekarusell slik at en bare har 17 vakter igjen resten av dette året :D
Nå er en enkel frokost inntatt her på hybelen og en kaffe nytes til utsikten over et nydelig havnebasseng. Straks fotmarsj til jobb.
Ha en fin fin fredag :)

God morgen fra Sanden!

Her i Larvik er det klart og fint vær, det er fint med en langhelg. Så er det en uke til å jobbe før sommerferien starter, endelig!
Dagens plan er mottak av møbler til balkong klokken 09:00, litt montering av nye nattbord, så forhåpentligvis en liten tur ut også i sola. :)

Hjemme i Lillestrøm øker flommen på, men vi har flomvollen som er høy. Trykket kan imidlertid gjøre at vannet blir presset opp etterhvert, så boden i kjelleren er ryddet. Noe mer kan vi ikke gjøre.

Ha en fin fredag folkens! 20230810_205715.jpg20230810_211209.jpg20230810_211155.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Tourrettes sur Loup. Lunsj er planlagt i Vence, kanskje blir det en isekspedisjon i ettermiddag. Eller tilbringes mye av dagen ved bassenget. Ha en fin dag

Morn fra RE11. 4-seter for meg selv og direkte til National er innafor. Kjenner det blir bra med en tur på kontoret og prate skit med folk

God morgen fra Fbu. Kjører stil med cellekontor på ca 150 kvadrat enn så lenge. Kan jo være at noen flere dukker opp. Trente styrke i dag og hver gang blir jeg like overrasket over at det faktisk føles bra etterpå.

Blir ikke lang dag i dag, det ryktes jo at solen skal skinne og det er en stund siden sist. Båten har ikke vært brukt på over en mnd så kanskje det blir en tur med den.

Matbestillingen fra familien sier burger, men det ligger to entrecote i kjøleskapet så tror det blir det som serveres.

God morgen fra Knausenkontoret. Dette har vært en meget aktiv uke, og de høye herrer i utlandet virker faktisk litt fornøyde. Dragen har dratt på jobb, junior på tennis-camps så da er det bare 2 arvinger igjen som faktisk klarer seg selv nå.

Dragen har bestilt ost fra Centra i dag så da blir det det og litt chardonnay.

Hei fra Sandnes. Nydelig vær i dag. Blå himmel. Dagen i dag går med til besøk av takstmann og forsikringsselskapet. Så starter nok ryddingen etter gårsdagens vannledningsbrudd opp. Varme tanker sendes ellers både øst og vest med tanke på alt som skjer! Og grattis på etterskudd til Someone.

God dag fra Warszawa. Her skal vi komme oss ut og spise lunch. Ellers ingen planer for dagen, utover å rusle, drikke og spise.

Ha en best dag

Hu og hei .. Det ble gjort et forsøk på tur med valpen, men etter noen hundre meter begynte det å romle og flashe litt for nærme, så vi kuttet av der og da. Det kom litt fortere enn varslet forutså. Nå er vi hjemme igjen og det er mørkere enn det var for en time siden ...

Tilbrakte natten i eksil i hulen til svigerbeistet. Ingen vits i å ta risken på å smitte fruen dersom jeg har vært så uheldig å få med meg noen basilusker ... Det virker som at dette viruset er hissig på smittesiden, så da burde man være noenlunde trygg etter 3-4 dager.

Utearbeide bortfaller i dette været. Men finner sikkert noe å gjøre inne ...

God ettermiddag,

Det er den travle fredagen i prosjektet , nå over til Sola Sentrum for å drive valgkamp for kommunevalget et par timer for lokallaget før videre oppfølging med bygging av nye bygg i Sola Sjø for FMS senere i kveld. Neste uke skal planlegges og denne uken har entrepenøren støpt sålen til den nye museumshallen.
God vi har noe å gjøre!

Er det et museum som kommer til å konkurrere med det i Bodø ? Hvor stor grunnflate får det ?

Er det et museum som kommer til å konkurrere med det i Bodø ? Hvor stor grunnflate får det ?

Det er helt sikkert plass til begge i Norge ! (Vi har jo laert av Wahoomene her inne at konkuranse er sunt, selv heller jeg litt mer mot Ole Brumm - ja takk begge deler !)

Vi har jo forum medlemmer fra begge - og de kommer godt overens saa dette lover godt

Back