Fredag innebærer et statusmøte, service på en bil som skal selges samt skitur til Kongsberg. Håper nedbøren kommer som snø der oppe, her nede ved fjorden er det veldig vått.
Jeg har fundert litt på Brugge i Belgia eller Luzern i Sveits. Er det noen som har prøvd disse stedene?
Min far er lagt inn på sykehus og må mulig ha en hjerteoperasjon, så man holder seg i nærheten.
........ men det var dette jeg hadde lovet meg selv at jeg skulle gjøre når jeg bikket 50. Nå bør det imidlertid nærme seg slutten, så jeg kan begynne med annen stas som litt kroner på tenner og sånt.
Luzern er forøvrig hyggelig. Var der en frihelg da jeg jobbet i Swissair med to engelske jenter. Gode minner ..![]()
Tusen takk for god informasjon KnutW. Jeg har faktisk vært innom begge stedene i min ungdom på interrail tur, men jeg fikk ikke sett stort av byene den gangen. Jeg fikk med meg museet i Luzern og Coronadoen. Jeg får høre litt hva fruen tenker og så ser vi hva vi ender opp med.
Rigi, ja .. Var der oppe på kurs en gang. Swissair likte å sende oss til litt avsides steder hvis kursene ikke trengte computer. Det var visstnok billigere enn å holde oss på Møvenpick. Husker vi satt i solskinnet og så på uvær i dalstroka nedenfor.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.