Det er fredag! :)

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God morgen! Endelig fredag og straks helg! Bare litt jobbing først. Helga skal bli rolig og avslappende og ingen utenlandstur denne gangen, det blir i oktober igjen. Satser på å få prøvd Cornell på lørdagen! Det gleder jeg meg virkelig til! :)
Det er mange flyinteresserte her inne og dere burde titte litt på hva Kjeller kan tilby hvis dere ønsker en tur i et mindre fly, gammelt eller nytt.
Ha en fin fredag!

God fredag ja. Ser det kalles inn til pressekonferanse 1230 i dag. Kanskje den viktigste siden 12 mars i fjor. Dagvakt venter før helga.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Goood morgen fra Forus. Kaffen er klar og det helt ok. Etter jobb går turen rett ut til den lokale aerodromen der SK skal ta oss til Oslo der helgen skal tilbringes. Bookingfingeren fikk trent seg litt i går og jeg mistenker at det kanskje kan bli en liten t/r ut av det senere i høst. Ha en fin fredag!

Goooodmorgen. Idag er det FREEEEDAG! Klokken er jo 7.37 BDSTE tid på dagen og hvad der er bedre når klokken er 7.47. AT MAN SELV SKAL flyve!

Kl1336 kalder i aften. god vind der ude :-)

God morgen fra L1. Kontoret venter, før det i kveld skal slafses i taco og svinges med seidelen i Drammen. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Kom hjem fra Tromsø i går kveld og det var godt å være hjemme, dog bare for en natt. Blir teams møte kl 09 og på eftan blir det SK til Bergen for dagvakt lørdag og søndag. Opphavet henter på Flesland og da bærer det rett hjem der for traktering.
Ha en nydelig helg :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra Bergen.

Klarte nesten hele uken uten vekkerklokke så ringte Helseetaten tidligere i uken og ville ha meg med på noe nå i morgentimene.

Hadde avskrevet Øl i Drammen inntil det kom noen bonusbilletter flyvende fra uventet hold, så det blir WF til TRF og buss til Drammen seinere i dag.

God helg.

FQTV

Hei fra Knausen.

Litt tungen rett i munnen her da neste ukes dokumentasjon må på plass. ALC på mandag, hjem til OSL på torsdag og deretter en av fredagens mange Heming-ekspresser (AGP) med Drage og barn. Mye testing og registrering som skal på plass de 10 timeme man har i Norge før taxien står utenfor 0300. Virker som mer eller mindre alle på skolen skal på en av de tre eller fire morgen-flyene.

Så en tur i marka, bestille denne bilen og handle in til helg.. Den Aassen klokken 1700 skal smake.

Hey fra en flyplass litt utpå landet

Relativt rolig dag, forsøker å samle alle tråder fra uken og få litt kontroll på hva en driver med. Hjelper ikke at kollega har studert LEAN. Så der er kontrollen litt varierende. Men hvis man finner litt arbeidslyst så skal vi nok lande denne dagen også.

Dagens to støre spørsmål er hva skal en finne på til lunch, og hvordan skal man komme seg til og fra Drammen.

Ha en strålende dag

S

Først og fremst GRATULERER MED DAGEN til @Martin!

God morgen (fortsatt morgen!) fra Lillestrøm. Her har man kontorert så tastene flyr, og resultatet er en ToDo liste som har krympet i rekordtempo.

Nå skal jeg ut og få kjøpt litt biff til i morgen og så hente Storsmurf.

Ha en fin en

God ettermiddag fra Lysaker, lunsjen er unnagjort, og nå blir det litt tidlig helg, før man skal gjøre noen ærend, også komme seg mot Drammen for taco og øl! Ønsker alle en flott dag!

. bestille denne bilen og handle in til helg

Hvilken bil ble det?

Omvendt ber, solgte bilen min forleden: Bruktbil priser her i USA har steget 30%+ i det siste.
Fikk et cash tilbud på min 2019 Opel Inisgnia Stasjons vogn (selges i koloniene som en Buick Regal) som var innen en drøy tusen lapp av hva jeg betalte kliss ny i 2020. Solgte den på flekken og skal kjøpe ny bil om noen måneder når markedet har blitt mere normalt igjen.
Pussige tider….

Attachments

• D7CA59AC-4FF2-4946-9997-7E4D366EC2A7.jpeg
    D7CA59AC-4FF2-4946-9997-7E4D366EC2A7.jpeg
    135.8 KB · Views: 164
G’moorgen! Kjølig og deilig morgen på terrassen. Kaffe i koppen og Deep Tracks på radioen. Ny ipad skal leveres i dag, så da blir det slutt på batteriproblemene. Godt det. Telefonen kommer i morgen eller mandag. Og da blir det lenge til neste gang.

Frihelg, og det blir nok en runde med løvblåseren. Tydelige tegn på bakken om at høsten er i anmarsj.

Hvilken bil ble det?

Omvendt ber, solgte bilen min forleden: Bruktbil priser her i USA har steget 30%+ i det siste.
Fikk et cash tilbud på min 2019 Opel Inisgnia Stasjons vogn (selges i koloniene som en Buick Regal) som var innen en drøy tusen lapp av hva jeg betalte kliss ny i 2020. Solgte den på flekken og skal kjøpe ny bil om noen måneder når markedet har blitt mere normalt igjen.
Pussige tider….

Fornuften seiret og det ble bestilt (over en kanelbolle på Ullevålseter) en BMW IX med full Las Vegas/Dubai-pakke. 22" hjul, hvitt skinn, laserlys osv. Et utseende bare en mor kan elske. Far for heller bestille seg noe med forbrenningsmotor senere.

IMG_1909IX.JPG

Gratulerer med gjenåpning i morgen, og at mange reiseklare av dere slipper mye pes med innreisekarantene og div skjemaer!

Her har dagen gått med ombord i et par av de små grønne, først HAU-BGO og deretter til TRD.

Nå er det helg, champagnen er til kjøling og skal sprettes med kona i morgen kl 16.00! :)

Kim

. Fornuften seiret og det ble bestilt (over en kanelbolle på Ullevålseter) en BMW IX med full Las Vegas/Dubai-pakke. 22" hjul, hvitt skinn, laserlys osv. Et utseende bare en mor kan elske.

Tror ikke vi har de der i USA. Man får $7.5k kreditt på inntektsskatten her når man kjøper elektrisk, så det er fristende. Kona har en Chevy Volt som jeg nå får lov å bruke for tiden. (Opel Ampera i Norge)
Tenker jeg venter med å kjøpe bil, men det kan godt bli noe med lade kontakt ja.

Tenker jeg venter med å kjøpe bil, men det kan godt bli noe med lade kontakt ja.

Fortsatt langt mellom ladestasjonene her i redneck-land, så venter med den, gitt. Men jeg så en Tesla ved den lokale super'n i forrige måned en gang.

Fortsatt langt mellom ladestasjonene her i redneck-land, så venter med den, gitt. Men jeg så en Tesla ved den lokale super'n i forrige måned en gang.

Den hadde sikkert bare gått tom for strøm :)

Ny ipad skal leveres i dag, så da blir det slutt på batteriproblemene. Godt det. Telefonen kommer i morgen eller mandag. Og da blir det lenge til neste gang.

Handla meg ny telefon i fysisk butikk i dag, så fikk den med meg hjem umiddelbart :colgate:

Hurra for gjenåpning, men kan ikke erindre at Bent Høie sa det var OK for P24-7 Juleradioen og begynne å spille julesanger på DAB-nettet? Hm. :rolleyes:

Ellers god fredag herfra. Tenker det blir enten en tur på to hjul i morgen hvis værmeldinga slår til :)

Back