Det er fredag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en ny dag på hjemmekontoret. I går var det faktisk flere positive saker enn negative. Folk skal heldigvis ikke slutte å reise. Gutta på Vinderen Sjømat skaffer middagen i kveld. Ha en så bra fredag som mulig.

Bedre fredag ønskes fra Oslo. En fredag som ser ut til å gå med i sykdommens tegn..[emoji1785]

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra en kald prærie. Kan informere om at siste flight osl-bgo med sas neste uke går ca 10.00... har samarbeidet sas-dy startet? Ser DY fly på kvelden, men vi har ikke avtale med dem.

Mornings fra Asker. Får etterhvert få på «jobbklær» og fyre opp hjemmekontoret. Før det skal mikses mellom det og barnehagetjeneste. Fulle hyller av alt på Meny, unntatt koriander, men det er konas problem. Man ser treningssentre og lignende er stengt, da det var langt flere mennesker ute å løp (og syklet) i går enn normalt i mars. Pizza i kveld, mens kona har nett-venninne kveld. Så da kan jeg sitte pimpe bajer. Ha en fin dag

Goooodmorgen fra dejlige Hirtshals, idag står dagen på rejseplanlægning af en tur til Canada, ellers ikke så meget på grund av Corona-lort der forhindre flyvningerne :-(, her på denne fantastiske solskindsdag på dagens bedste tidspunkt, Boeing 7:47 <3

God fredag fra jobben.

Egentlig skulle man hatt årets første fridag i dag, og bl.a. tilbragt den i Oslo Spektrum og sett en gjeng bilopphøggere gjøre sin aller nest siste konsert, men det ble altså ikke noe av. Venter spent på offentliggjøring av ny dato. Må vel være første gang jeg har trukket tilbake en feriesøknad.

Anyway. Ha en god en :)

God morgen fra skogkanten. Man vender seg fort til denne nye hverdagen og tenkte nå at man kanskje ser tilbake på de positive sidene den dagen dette normaliseres. Dragen stortrives og kvitrer rundt mellom joggeturene og hennes langt bedre halvdel kokkelerer og råner på politi-frie veier. Barna er flinke med skolearbeidet og har så langt ikke klikket.

I kveld er det digital fredagspils med Guttegjengen og den tipper jeg rigges opp i hagen hvis været blir som i går.

Morn fra "kontoret". Må kanskje skaffe meg litt fysisk aktivitet etterhvert selv, muligens på tide å skrelle av piggdekkk, skjermer og baggasjebrett fra sykkelen og ta seg en tur etterhvert? Mistenker at den også trenger en vask og smøring selv om det nok har vært lav saltføring på veier i år.

G`måårnings fra Stavanger. Kan melde om et nydelig vær, dog noe kjølig. Er på dag 4 av karantene, og når en ringer ex-svigerbeist for en prat synes kjedsomheten å ha gått over i en meget alvorlig fase.
Ikke de største planer for dagen, blir mulig en kjøretur.
Ha en fin fin dag :)

Last edited:
Hønsemøkk
Jeg er skikkelig forbanna. Nå er vi nordmenn dyttet ned fra 3dje plass til 5te plass over verdens lykkeligste. Je er forbanna. Og på toppen av dette så er det finnene som er verdens lykkeligste. Vi bør sende juryen en del episoder med finsk fjernsynsteater, så kommer de nok på bedre tanker til neste kåring.
Jeg er også lettere irritert over dette hytte forbudet. Jeg har nå holdt meg stort sett hjemme i over 2 uker, for å unngå dette viruset, så jeg begynner å få litt brakkesyke. Fjorårets påske ble tilbrakt på Ullevål sykehus, så jeg føler for å kunne dra på fjellet. Det var helt "dødt" på Ullevål i helligdagene i påsken i fjor. Alle helsetilbud i de store byene er kraftig redusert og hytte kommunene vet at de får innrykk av påsketurister, så jeg håper myndighetene tar de nødvendige grep så det blir hyttepåske. Hytta på Ringerike, som er 70min unna, kunne vi også tenke oss en tur til og derfra er det like greit å dra til Bærum sykehus, som Ringerike om noe skulle skje.
Jeg driver med ett bilprosjekt så jeg har en del å drive med hjemme. Av den grunn var jeg en tur ute å kjøpte nye servoslanger i går, etter det var vi innom Plantasjen. De hadde ingen plante som het korona, så da ble det bare 2 sekker hønsemøkk. Litt utpå dagen får jeg komme meg opp på torvtaket for å gjødsle med denne illeluktende hønsemøkka. Taket har, i de 7 årene vi har bodd her, gått for snø og regnvann, uten noe gjødsling, så det trenger litt vitaminer har vi erfart.
Ha en stinkefri dag alle samen

God dag fra nok en med hjemmekontor. Barna loeper hit og dit uten inne og det blir en lengre pause midt paa dagen for lek med dem.

God formiddag fra Grunnlovsbygda.

For ganske nøyaktig en uke siden, satt jeg på BNN og den største bekymringa i verden, var egentlig at flyet til TRD ble kansellert.
Corna eksisterte og ting hadde begynt å dra seg til, men allvoret gikk liksom ikke opp for meg før på mandag ettermiddag.

Da ble kona satt i beredskap og skal jobbe 12 dager på 2 dager av, en god stund fremover. Dernest ble jeg putta i beredskap, for å sikre deleforsyning, så om ikke anna, så fikk vi en halv barnehageplass.

Håper ikke verden har eskalert like mye iløpet av kommende uke.

En god dag til dere alle!

God morgen fra hjemmekontor (jeg skulle til å si L21 :) ).
Jeg hadde fly billet til USA i går, men det var ikke noe fly som gikk :(
Er veldig spennende å se når Donald åpner USA for flytrafikk igjen.
I dag skal det bli hjemmelaget PIZZA :) :)
Han fin helg når den tid kommer.

God dag fra jobb. Her der det oss vanlige 2 av 25 på kontoret. Her strømmer det på med ekstra oppdrag både fra privat og offentlig sektor - så det skal egentlig bli bra med helg om litt. Litt kjedelig uten lunsjleveranser som vanlig, og jeg klarer ikke å la være å irritere meg over hvor vanskelig det skal være å få kjøpt en vanlig bagett med ost og skinke. Det er landbrød med ruccola, grov spelt med spirer og avacado, pannini med choritzo og smakskraftig ost og diverse børek og denslags ting. Ærlige bagetter fanets på Narvesen i går - men utsolgt nå. De andre greiene selges til halv pris...

.. nuvel, litt sunn klaging får tankene på tyngre ting. Med ønske om en best mulig fredag til alle!

God morgen fra hjemmekontor (jeg skulle til å si L21 :) ).

Jeg hadde fly billet til USA i går, men det var ikke noe fly som gikk :(

Er veldig spennende å se når Donald åpner USA for flytrafikk igjen.

ikkenoe problem å finne flyseter til USA, men du får ikke bruke dem .. ;)

G’morgen .. Skulle vært på konsert med Steve Hackett i går, men han og bandet måtte avbryte. Likedan Alan Parsons Project som skulle spilt het neste uke.

Velvel, småting i den store sammenhengen.

Har fortsatt jobb, så det blir jobbhelg. Det jeg vanligvis driver med er krympet heftig, så blir nok mest sittende og jobbe med billettering og justering av schedule changes. Automatikken er fantastisk og sparer oss for tonnevis av arbeid i slike situasjoner, men manuelle justeringer må likevel til.

Allerede nesten 20 grader, og pollenvarslene er nesten like skumle som koronavarslene ...

God ettermiddag fra hjemmekontoret og tror at det kan ende med en kort arbeidsdag. Vanskelig å nå kunder.

Ha en flott fredag.

Jan

God ettermiddag fra Bodø
Herlig å se at det er blitt pyntet på trådtittelen med to ord, kanskje trådstarter øyner et snev av positivitet i tiden framover...?
Her gjør man seg klar for hjemreise i kveld, da WF926 fra TOS er offer for kuttene i disse dager. Blir WF988 i stedet. Og nå vanker det EBG på meg og EBS på fruen! Har en kompis som skal stå klar med søppelsekk og legge meg i bagasjerommet for hjemkjøring senere i kveld. Blir litt lett desinfisering innvortes tror jeg, før jeg legger meg og fungerer som fotvarmere for min bedre halvdel. Så er det å være hjemme til etter påske i hvert fall. Blir flott!
Å være på jobbreise når alle restauranter er stengt er ikke morsomt. Gleder meg stort til å spise ordentlig middag hjemme.
Ha en fin fredag!

God ettermiddag fra sør. Tikket inn en mail om at universitetet nå utvider stengetiden frem til 16 april foreløpig, og at utsiktene for eksamen o.l er meget usikkert. Så får vi se om det blir hjemmeeksamen i samtlige fag der det er mulig.

Ellers er jeg på dag fem og møkk lei av "ullsokker i lungene" som holder meg hjemme fra jobb, og begynner å få greit brakkesyke. Er nok garantert ikke corona, men det får man jo aldri heller vite når man ikke jobber med noe kritisk. Snart venter det en høyst etterlengtet lønningspils over videochat med gjengen, så det blir jo stas.

Ha en fin helg :)

Helgen ringes inn med Aas, Nonstop og `Homeland, og karantenepizza bestilt fra Peppes, det kunne saktens vært verre.

Back