• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Det er fredag min venn...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Elgstua ved Elverum. Snart frokost før det blir et par kundemøter. Kommer helt sikkert til fortsatt å nynne på «driving home for christmas» når jeg kjører siste delen hjem til jule og nyttårsferie. Klart det blir en bra fredag!

God morgen fra Forus. Kaffe i koppen og man har startet nedtelling mot helg. Skal bli greit med helg kjenner jeg. Ha en fin dag forumister!

Morn fra Kolsås. Kona sover fortsatt så jeg snek meg opp i stillhet. Siste arbeidsdag for i år (vakt telles forhåpentligvis ikke). Driving home for Christmas består av å gå ned trappa, så tror ikke jeg rekker å høre mer enn introen en gang

Hei fra knausen.. I dag tar jeg ut en "hjemme med sykt barn" for andre gang siden vi begynte å produsere da junior var pjusk. Det blir jo faktisk ganske koselig og vi får se om han kommer seg nok til litt mat og ved-shopping.

God morgen fra Hvalstad. Sesongavslutningen til RR fra i går surrer i bakgrunnen, mailen er sånn greit under kontroll, og litt dokumentasjonsarbeid må på plass før en løpetur er avtalt. En pizzadeig skal også settes. Ha en fin dag

Førjulstid. Det er mye man skal huske på og mye man skal håndtere den siste måneden før jul. Det som imidlertid har vist seg å gi oss mest bekymring og hodebry er rampenissens påfunn. Hver kveld når mor og far egentlig er både trøtte og køyeklare så kommer denne uroen sigende; mon tro hva rampenissen finner på i natt, da.

Vi er både skremt og imponert over at han har ambisjon om å klare å finne på ulike rampestreker 24 dager på rad. Vi har prøvd å være føre var, og har utvekslet rampenisse-erfaringer med naboen samt googlet hva han kan finne på. Det har vært til noe hjelp, men det kan se ut som han finner på ulike pek i ulike hus. Og noen ganger er vi slett ikke imponert over påfunnene hans, det er jo de samme påfunnene som i fjor! Men nå er det bare 6 dager igjen til jul og vi gleder oss veldig til han flytter ut igjen!

Førjulstid. Det er mye man skal huske på og mye man skal håndtere den siste måneden før jul. Det som imidlertid har vist seg å gi oss mest bekymring og hodebry er rampenissens påfunn. Hver kveld når mor og far egentlig er både trøtte og køyeklare så kommer denne uroen sigende; mon tro hva rampenissen finner på i natt, da.

Vi er både skremt og imponert over at han har ambisjon om å klare å finne på ulike rampestreker 24 dager på rad. Vi har prøvd å være føre var, og har utvekslet rampenisse-erfaringer med naboen samt googlet hva han kan finne på. Det har vært til noe hjelp, men det kan se ut som han finner på ulike pek i ulike hus. Og noen ganger er vi slett ikke imponert over påfunnene hans, det er jo de samme påfunnene som i fjor! Men nå er det bare 6 dager igjen til jul og vi gleder oss veldig til han flytter ut igjen!

Går du tom for tips, er det bare å ta livet av han med korona....problem solved :stir

Går du tom for tips, er det bare å ta livet av han med korona....problem solved :stir

Kan også løses på denne måten.

8839c704417ea201840a37e8af2676a1.jpg

God fredag! Lang helg nå og det er godt. Vi hadde elektriker her på morgenen i dag, så da måtte sikringen til ruteren være av en stund, så da ble det litt seinere på nett.

Tåke her idag, ut å handle litt før jul etterpå.
Ha en god dag

God dag fra Oslo - her har man rydda litt - det trengtes. For på søndag kommer det to pelsdotter hit som sikkert krever sitt av mat og kos. Skal bare ha de to pusene i 10 dager da, men det går sikkert bra. Passa dem tross alt i nesten en måned i sommer. Ellers øl hos en kompis i kveld så håper man selvsagt at Norge tar seg videre til finalen i håndball EM.

Fredag og siste arbeidsdag før litt juleferie.
Skulle egentlig vært i Berlin denne helga, men det byttes ut med hyttetur i innlandet.

God helg!

Fredag, ja ... men fortsatt tre dager til jeg kan ta helg.

Fikk nytt Pondus i posten i går, men mangler fortsatt det forrige. Sendte avgårde en mail til Kundeservice ved halv-ettiden norsk tid (natt) og fikk svar umiddelbart om at nytt blad sendes ASAP. Imponerende. :D

Dynga og apoteket har blitt besøkt på morran. På tide med mer trallala-pastiller til Svigerbeistet, så da var det å hive seg ut i rushtrafikken. Skjønt rush og rush ... Det er fortsatt stille på veiene i forhold til pre-covid.

Velvel - da får man vel borre opp vpn-tunellen igjen og hente seg en kopp kaffe. Ser ut som at både mail, lister og asosiale media er ajour, så håper på en fredelig fredagsvakt.

Tjo Bing !!!

Back