Det er faktisk tirsdag

Hypern

ScanFlyer Rusty
God tirsdag fra Ruters grå. Det er meldt om forsinkelser på tbanen pga glatt skinnegang men min avgang var nå sånn ca i rute så når jo jobb med grei margin såfremt det ikke blir køstamping gjennom sentrum. Dagvakt venter før en på kvelden skal holde quiz. Ha en fin dag

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Mornings fra Asker. Også i dag rekker jeg både kaffe og surfing, før vi må dra. Pakking i kveld, og har en stykk bil som skal få vinterdekk på.

Trøtt morgen fra det Sørlandske!
Holder på å riste liv i juniorene her for at vi alle skal komme oss avsted på tida. Bortekontor i dag med masser av møter. Deretter en lur før det blir å jobbe videre hjemmefra i kveld.

God dag ønskes!

God morgen fra OSL hvor QR nettopp landet.

Så er det vanlige her før flyet går videre til BGO og det fine været der. Godt det går fly til varmere strøk seinere i uken, vet bare ikke hvor.

Ha en fin dag

Morn fra Tønsberg. Hjemmekontor i dag, da de jeg jobber med stort sett også sitter spredd i dag, så da gadd jeg ikke Vy, selv om jeg spanderte på meg nytt månedskort i går.
Ellers så er jeg tydeligvis såpass hard på hornet på bilen at det ikke fungerer ordentlig lenger, men da er det greit at Tesla sender noen hjem til meg og fikser det på garanti uten at jeg har gjort stort mer enn å kjøre bilen ut av garasjen

God morgen fra Knausen. 2000 meter i bassenget gikk bra tross madras-spicy middag i går. Nå er det litt arbeid för det bærer mot Ålesund senere. Har kommet meg helt bak på 29A på CRJen og det meldes relativt fin vind ved 1700 tiden som blir skikkelig kos.

Edit: Meld stiv kuling og torden(!) faktisk.. Deilig.

God Tirsdag her fra Aalborg!

Her har jeg ikke vært på 25 år. Deilig høstvær her på Nordjylland, men aalborgerne har alt funnet frem noe av juledekorasjonen. Skulle gjerne spist lunch på en av restaurantene i Jomfru Ane Gade, men der var det meste lukket nå på dagtid og jeg reiser hjem alt i ettermiddag, så det får bli en annen gang.

Attachments

• IMG_0725.jpg
    IMG_0725.jpg
    171.7 KB · Views: 183
  • IMG_0726.jpg
    IMG_0726.jpg
    174.3 KB · Views: 183
God tirsdag fra Santiago. Her er møtevirksomhet med den nordlige halvkule godt i gang. Straks kommer en norsk etat som eier huset vi bor i på besøk. Sjømat i kveld. Ha en bra tirsdag.

G'morgen .. straks klart for ukens Teams-møte, så jeg får børste håret og sjenke opp litt mer kaffe. Må jo være presentabel! Prøve ihvertfall ..

Legebesøk på slutten av dagen, så får dama fortelle meg i hvor dårlig stand denne skrotten er .. igjen.

Hvor ble det av tirsdagen??? Nå hjemom for en matbit før den lille italieneren leveres på dekk og spa hotell for de neste 24 timene. Solen skinner på Ris fra blå himmel. Snart onsdag og midtveis i denne uken.

Back