Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Arrow
Og snart legges SAS Braathens billettkontorer ned, eller reduseres kraftig. Det tror jeg er neste ledd i innsparingen. Nå som det er blitt ett selskap med ett billettsystem og alle papirbilletter kan fjernes på innenriks og intraskan. Kun E-ticket.
Det vil være sjekkinn som betjener reservasjonsendringer, og ellers blir det bare en telefon på veggen for å komme til call-senter for hele skandinavia, hvis det er kompliserte rerutinger og endringer som skal til.
Pass opp ticket-folk, nå kommer kniven...
:wow:
Det sidste tror jeg så ikke helt på - bliver fuldstændig virkelighed. Jeg tror der vil være servicedesks - til reissuing - rebooking etc - men egentlige billetkontorer med nysalg i lufthavnene tror jeg snart er en sags blot.
OK godt for dem - men der sidder jo dog stadig nogle mennesker og ordner dette - så helt afskaffe ticketfolket kan man nok ikke - men de kan jo naturligvis i sidder i BOM istedet for BGO:wow:Originally posted by LN-MOW
Det sidste tror jeg så ikke helt på - bliver fuldstændig virkelighed. Jeg tror der vil være servicedesks - til reissuing - rebooking etc - men egentlige billetkontorer med nysalg i lufthavnene tror jeg snart er en sags blot.
Delta har idag omtrent avskaffet dette ... ved irregulariteter ringer du, deretter gaar du til automaten, stapper inn kortet og *pop* - saa kommer dine nye reisedokumenter ut fiks ferdig ...
Og snart legges SAS Braathens billettkontorer ned, eller reduseres kraftig. Det tror jeg er neste ledd i innsparingen. Nå som det er blitt ett selskap med ett billettsystem og alle papirbilletter kan fjernes på innenriks og intraskan. Kun E-ticket.
Det tror jeg faktisk ikke Sas kan gjøre så lenge de har handling på andre selskaper.Originally posted by Arrow
Det vil være sjekkinn som betjener reservasjonsendringer, og ellers blir det bare en telefon på veggen for å komme til call-senter for hele skandinavia, hvis det er kompliserte rerutinger og endringer som skal til.
Pass opp ticket-folk, nå kommer kniven...
:wow:
Originally posted by CK
e-ticket er veien, hvem betaler vel med sjekk lenger...
Jeg var ikke helt klar i talen om hva jeg mente. Jeg mente billettkontorene på flyplassene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.