robertaas Helgeturekstremist Medlem 4 Mar 2012 #1 Er Canada, Cuba, England, Panama, Turks & Caicos og USA de eneste områdene man kan fly direkte til fra Nassau?
Er Canada, Cuba, England, Panama, Turks & Caicos og USA de eneste områdene man kan fly direkte til fra Nassau?
LN-MOW Flyklapper Medlem 4 Mar 2012 #2 Med forbehold ... http://en.wikipedia.org/wiki/Lynden_Pindling_International_Airport
robertaas Helgeturekstremist Medlem 4 Mar 2012 #3 Takk, ser jeg er dårlig til å søke. Det jeg klarte å identifisere som andre destinasjoner fra den siden er Jamaica med Carribean Air og litt tryggere BA til Cayman Island. Driver og vurderer open jaw til Karibien...
Takk, ser jeg er dårlig til å søke. Det jeg klarte å identifisere som andre destinasjoner fra den siden er Jamaica med Carribean Air og litt tryggere BA til Cayman Island. Driver og vurderer open jaw til Karibien...
LN-MOW Flyklapper Medlem 4 Mar 2012 #4 Du er rimelig trygg i det området. Operatørene er under FAA's oppsyn, så jeg tror ikke det er mye jalla-operasjoner å finne der ..
Du er rimelig trygg i det området. Operatørene er under FAA's oppsyn, så jeg tror ikke det er mye jalla-operasjoner å finne der ..