• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Designing the Sky: How Airline Route Maps Changed the Way We Travel

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Artig artikkel om rutekartenes utvikling.

A storm over northern Mexico had other plans. When Lindbergh emerged from the clouds, nothing seemed to line up with the maps he had with him. He spotted train tracks and followed them, flying low over stations, buzzing them as close as he could to spot names on the station signs. Finally, he found a sign he could read: “Caballeros.” There was no town called Caballeros on his maps. As he learned later, he had found a sign pointing to the men’s bathroom.

https://statesider.us/history-of-ai...JuPHlBHp-Y32wDCLXgyQSGI02TXWJinNq85BJqvcNwwtM
 
Back
Top