• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Desember & fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris på en frifredag. Kaffe, forum og D2…så kan man vel egentlig gå å sove litt igjen. Juletreet ble kjøpt inn i går og skal opp i kveld…definitivt klart for en nytelsesmiddel. Nyt i vei!

God morgen fra Hvalstad stasjon. Minstemann hadde det så travelt med å komme seg til barnehagen, så nå har jeg alt for god tid. Tipper det blir litt amputertkontordag. Ut å spise i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Romsås

Dagen har startet her hjemme med et nytt forslag til kalender i foto-forumet.
Nå skal det spises før jeg tar banen til Nydalen for covid vaksine (er gammel nok til å regnes til risikogruppen). Men er i fin from og skal forberede noe som skjer neste uke.

Ha en god dag der du er

Huff fra Knausen..

Hjemme 0200 og føler meg som Elvis i det han gikk inn på badet siste gangen. Her er det kun Evergood, peis og hard jobbing som kan rette opp mot fredagskvelden.

Snakkes..

Morn fra Tønsberg. Oss gutta holder oss fortsatt covid-frie og satser på at det fortsetter slik. Får ta en titt på årets kalender i fotoforumet, det er alltid et høydepunkt i desember.
Ikke så mye adventskalender med 2-åring i hus, men man skal nok få knasket litt på en sjokoladebit i løpet av dagen

God morgen fra Kongsberg. Stille og fredelig her. Kona har dradd til Tromsø for å feire søsteren sin 60 års dag. En unge er på jobb og den andre sover. Kaldt her i dag med -11 grader så det blir nok mest inneaktiviteter.

Nå skal det spises før jeg tar banen til Nydalen for covid vaksine (er gammel nok til å regnes til risikogruppen).

Jeg tok 5. dose her for en drøy måned siden. Jeg var ikke gammel nok til det, men jeg var på grunn av andre ting likevel godt innenfor kriteriene for å havne i risikogruppen.

God formiddag fra Fornebuporten,
Halvslumret på red-eye flighten over fjellet i morgen timen. Det var tøft å kaste av seg sengehalmen etter gårdsdagens outing med gode kolleger.
Et par viktige møter før familiens overhode avlegges et besøk på Jar og senere retur vestover fjellet. Så er det helg , igjen!
Ha en fin dag.

God morgen fra Lillestrøm. Har vært oppe og jobbet litt. Nå er det litt shopping og organisering før julebord i kveld.

Ha en ekstra best fredag

God fredag fra CPH. Fikk sovet knappe 5 timer over dammen med AC i natt, men litt ør er man likevel. Blir godt å komme hjem nå.

Grumpf fra det Sørlandske!
Her er formen som den skal være etter et fuktig julebord til sjøs....
Shopping i Hirthals ble det også til.
Betalte toll for det over kvoten og når jeg kom til tollsona var det ikke en eneste toller der. Kvoteappen er grei den, men den mangler den funksjonen for angre kjøp når man ikke blir stoppa...... Maaakan...

Er det helg snart?? #stønnogsukk

Hei fra Forus. Litt redusert etter en litt for kort natt. Lurer på om det er kroppen som forbereder seg til den nye tilværelsen med en kommende baby i familien. Tentativt dreier det seg kanskje om litt for mye kaffe alt for sent i går. Vel vel. Noen timer gjenstår her før det er helg. Ser fram til helg!

Noen der oppe liker meg ikke. KLM kansellerte, og ettersom de forble stille, tok jeg saken i egne hender og skal snart sette meg aller bakerst i en DC-9-avlegger. Deretter har jeg en Bongos Tryllereiser-variant jeg ikke vil anbefale andre, men går'e så går'e. Har backup, men ikke av den sorten som gir en 'warm and fuzzy feeling' ..

Går alt bra blir det julebord i Mosjøen i morgen.

Regner gjør det også.

Deretter har jeg en Bongos Tryllereiser-variant jeg ikke vil anbefale andre, men går'e så går'e. Har backup, men ikke av den sorten som gir en 'warm and fuzzy feeling' ..

Hadde vært kult med bitteliten reise rapport hvis alt går bra.
I alle fall hvor mange mellomlandinger.

Nostalgisk utsikt ..

524afe937895ef5428af879e8eef9c34.jpg

Back