Derfor smaker flymaten vondt

Flymaten er da ikke dårligere enn annen ferdigmat? For øvrig smaker den litt mindre i lufta pga fysiske forhold, men det er som regel kompensert for ved tilberedningen.

Jaja, motorlyden ja... Siste jeg hadde klart å tenke meg fram til... Alt mulig skal det nå forskes på også...

Så de vil si at maten vil smake mye bedre på A380'n som er meget stille?!? Fløy A380 i sommer og vet ikke om det gjorde store forskjellen (selvom maten var bra den)..... Har mere tro på de fysiske forholda jeg altså!

jeg synes i stor grad flymat er helt greit, og skjoenner ikke hel helt maset - du kan faa daarlig mat i luften saavel som paa landjorden..

Da er maten knallgod i begynnelsen av en T-tail maskin, og blir bare dårligere og dårligere jo lengre bak man kommer..

Det beste flymåltidet mitt var i en B777, mens det jeg har fått i en A332 var ikke så mye å hoppe i taket for.

Jeg har i år hatt 4 turer (8 flighter) med Thomas Cook sin A321 fra SVG.
Synes maten ombord der er aldeles fortreffelig jeg :-)
Gleder meg faktisk til maten ved hver flight.
Og så kaffen da, skikkelig gromkaffe !

Jeg har i år hatt 4 turer (8 flighter) med Thomas Cook sin A321 fra SVG.
Synes maten ombord der er aldeles fortreffelig jeg :-)
Gleder meg faktisk til maten ved hver flight.
Og så kaffen da, skikkelig gromkaffe !

---
He-he, har selv forsøkt å få tak i den Thomas Cook-kaffen i butikkene, men den er visst ikke å oppdrive i salg her hjemme. (Fair trade-kaffe).

T-H

Da er maten knallgod i begynnelsen av en T-tail maskin, og blir bare dårligere og dårligere jo lengre bak man kommer..

Min erfaring er at maten er bedre jo lengre frem man kommer.

Min erfaring tilsier også at det ikke er motorlyd, men gardiner som utgjør den største merkbare forskjellen i maten.

-A

Back