Den upassende og politisk ukorrekte tråden: Hvem har de søteste flyvertinnene?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Den upassende og politisk ukorrekte tråden: Hvem har de søteste flyvertinnene?

Hvem har de søteste flyvertinnene?

Re: Den upassende og politisk ukorrekte tråden: Hvem har de søteste flyvertinnene?

En gang mot slutten av 90-tallet fløy jeg med Lauda Air fra Salzburg til en eller annen flyplass i Tyskland. Jeg husker jeg ble helt satt ut av hvor søte/fine de ombord var. De kledde stilen med tighte jeans og caps veldig godt!

Re: Den upassende og politisk ukorrekte tråden: Hvem har de søteste flyvertinnene?

Var det ikke noe som het Hooters Airlines en periode også da?

Måtte vel ligge noenlunde høyt i "kåringen" her de? :)

Kim

Jeg holder en knapp på Air Asia ;)

Nå er jeg født på 70-tallet og har nok gått glipp av de drøyeste uniformene på flyvertinner, men dama i front her er jo helt innafor :)

Attachments

• 282D072700000578-3062198-image-a-52_1430479971526.jpg
    282D072700000578-3062198-image-a-52_1430479971526.jpg
    143.2 KB · Views: 1,040

THAI Smile. Ser ut som rekruttene til Thai starter karrieren her. Mange pene unge damer[emoji16]

Tja, jeg som liker dem mer skandinaviske vil faktisk slå et slag for SAS sine sommerfugler ;)

Var det ikke noe som het Hooters Airlines en periode også da?

Måtte vel ligge noenlunde høyt i "kåringen" her de? :)

Kim

Ingen av Hooters-jentene var ombord som annet enn 'pynt'. De måtte sitte i passasjerseter under 10.000 fot. Det regulære crewet var burugler fra Pace.

Austrian scorer høyt ...

Air Aisa og Thai Smile på delt første plass :)
Er jo så mange fine der så man må jo passe på hvor man har øya :p

Nå er jo denne tråden , hvem er de søteste flyvertinnene det spørres etter.
Mitt innspill er Singapore Airlines.:)
Ellers er jeg enig med Someone.

Nå er jeg født på 70-tallet og har nok gått glipp av de drøyeste uniformene på flyvertinner, men dama i front her er jo helt innafor :)

Jeg fløy en del ganger med Southwest mellom Houston Hobby og Dallas Lovefield i 1974 og 1975 der dessene hadde denne påkledningen.
For en ung mann fra Norge var jo dette spennende å oppleve , men de var ikke i min kategori for å være søte!

United på langruter er jo toppen

United Dag Viking?

Kan jeg anbefale Specsavers, evt en paracet? :) :) :)

Yngste i crewet sist jeg reiste med dem var veldig søt da! Rundt 60 år og bestermorsøt... Gode gamle Balkan hadde også noe fine.. bestemødre

:) :)

Kim

Er da programforpliktet (og ærlig) når jeg sier min fru... Som fikk 25år vinge i går og som feires med 15 år bryllupsdag i dag [emoji3]

Last edited:

Noen liker sommerfugler, andre liker burugler - hver sin smak :p

Tja, jeg som liker dem mer skandinaviske vil faktisk slå et slag for SAS sine sommerfugler ;)

Liker de godt voksene du da?
Neida mange fine av de yngere i SK i det siste, ellers er det noen bra i wf og.

Singapore Airlines, Qatar Airways.

Jeg må si jeg har alltid likt å fly med Emirates pga deres enorme blanding av nasjonaliteter på de unge pikene. De har jo alt fra helt blonde til veldig mørke jenter ombord :)

Last edited:

Du vet du er på et mannsdominert forum når.... ;)

Last edited:
Back