Den store tråden om SAS-modeller

Re: Den store tråden om SAS-modeller

Nye SAS modeller på vei fra Panda Models. 3 stk 737-600 i skala 1:400, registreringer LN-RPZ, LN-RCU og en SAS Braathens LN-RRY.

Noen som vurdere å kjøpe disse SAS Modellene som er nevnt i teksten ovenfor?? Leser at alle 3 modellene følger det med stativ?? Stemmer det???

Jeg har forhåndsbestilt LN-RPZ. Usikker på om det følger med stativ, hvor har du lest dette? Jeg har ikke noen modeller fra Panda models, men tviler på at det følger med dessverre.

Jeg leste det på ebay. At en av selgerne hadde skrevet at det følger med stativ. Men da er det sikkert feil av selger på ebay da. Forhåndsbestilte du hos Avationmegastore??

Jeg leste det på ebay. At en av selgerne hadde skrevet at det følger med stativ. Men da er det sikkert feil av selger på ebay da. Forhåndsbestilte du hos Avationmegastore??

Jeg forhåndsbestilte fra airspotters.com

Noen som har bilder av di 3 SAS B737-600 modellene fra Panda Models??
Har sett bilder på nettet
Men skulle gjerne ha sett et par bilder når flymodellen ligger inne i esken sin-

Jeg har ikke bilder her jeg befinner meg nå, men jeg mottok mine 3 modeller på onsdag. De er helt ok, men dørene til nesehjulsbrønnen er noe overdimensjonerte.

Jeg kjøpte mine på eBay denne gangen.

Espen

Skjønne. Takk for svar. Synd at disse modellene ikke blir laget i scale 1:200. Syns 1:400 blir litt små. Eller er disse SAS modellene litt større en vanlig i scale 1:400??

Fikk mine tre før helgen samt en CRJ 900 (endelig). SAS samlingen av det jeg har fløyet begynner å bli kom plett. Startet med Metropolitan i 68 og I am stil flying.
:old

Jaja. Jeg sprakk.

Alle 3 SAS Modellene fra Panda Model kjøpt.

Flotte modeller.

Kjøpte 2 stk hos Avationmegastore og en på ebay

Inflight200 gir nå ut modeller av begge SAS DC-9-51 som i sin tid ble leaset fra Inex-Adria. YU-AJT og -AJU. Kan forhåndsbestilles fra de fleste nettbutikkene.

Espen

Da kommer Inflight med en 1:200 modell av A350.

https://www.eztoys.com/sas-scandina...h-stand-inflight-if350sk1219-scale-1-200.html

161678f99cceb8e96b1fb4c6e57e51ba.jpg

Da kommer Inflight med en 1:200 modell av A350.

Kult!
Er det mulig å kjøpe den i fysisk butikk?

US$ 130,- (Ca. NOK 1.170,-)
Og så kommer skatter og avgifter (til Norge over 350,-).

Er det mulig å kjøpe den i fysisk butikk?

Det vil det nok bli, men ikke før et stykke ut i 2020. Ser de sier ETA 17. januar, men erfaringsmessig går det ofte laaang tid før nye modeller kommer. Jeg måtte en gang vente på en bestilt modell i rundt to år før den kom.

Aviation Mega Store (AMS) selger Herpas 1:200 A350 i de gamle, eller kanskje rettere sagt gale, fargene med 90% rabatt.

Det ble for fristende, bare å klinke til!:D

Attachments

• SAS A350 90 pst rabatt.png
    SAS A350 90 pst rabatt.png
    30.3 KB · Views: 289
  • SAS A350 bilde.png
    SAS A350 bilde.png
    236.2 KB · Views: 291
Last edited:

Aviation Mega Store (AMS) selger Herpas 1:200 A350 i de gamle, eller kanskje rettere sagt gale, fargene med 90% rabatt.

Det ble for fristende, bare å klinke til!:D

Ja, du sier noe der Knut :) :)

Back