Den omtalte Vollen på OSL

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Den omtalte Vollen på OSL

Bilder av vollen på OSL

Jan

Attachments

• vollen-1a.jpg
    vollen-1a.jpg
    152.7 KB · Views: 8
  • vollen-2.jpg
    vollen-2.jpg
    191.9 KB · Views: 10
Re: Den omtalte Vollen på OSL

Takk takk... hyggelig og nyttig å vite hvor dere står!!! Håper på mange bilder i sommer...

...poenget er vel at sånne som meg selv som ikke har spot´et på OSL før, skal finne frem f.eks....

Originally posted by FlightDeck

Hva er poenget med denne posten?

Som de fleste sier " Her er den omtalte Vollen hvor vi står å spotter med kikkert og fotoutstyr. Ikke alle er kjent på OSL sitt område, hvor man best kan stå.

Så derfor 2 bilder som viser utsikten !!

Jan

Fint å se hvor dere står. Så ganske fint ut der faktisk!:cool:

Håper også det blir mange bilder fremover!

Kult, dette har jeg faktisk lurt på takk for infoen. Da var det en ting mindre jeg lurte på hehe ^_^

Eg trodde Vollen var sør for GA terminalen, men nå ble saken oppklart at den er på Nord siden! Takk (Tar turen innom en dag i uken)

Er det greitt å parkere der?

Interessant å se, har lenge lurt på hvor det har vært.
Kanskje jeg kan henge meg på deg Fredrik?

Vegen inn til Vollen-området er ganske dumpete og man må kjøre s a k t e. Parkering er som regel heller ikke noe problem. Vegen blir ikke, som jeg vet, brøyte om vinteren men jeg har lest om mange spottere på skitur i området om vinteren:D

Som ikke nordmand er det altså rart at vide hvordan man kommer til dette sted
hvis-7når man kommer til Oslo......
Derfor et godt initiativ...Nu har jeg ikke checket plane-spotter, men går vel ud fra at
stedet er afmærket der ??
Men under alle omstændigheder godt at se, at fra dette punkt er der et godt view
Hilsen
Ole

Originally posted by MountainDew

Eg trodde Vollen var sør for GA terminalen, men nå ble saken oppklart at den er på Nord siden! Takk (Tar turen innom en dag i uken)

Er det greitt å parkere der?

Den var god :colgate:

Bildene var ment på andre enn de som er født og oppvokst på stedet :angry: og aldri vært på stedet :posty:

Jan:old

Originally posted by sk931

Som ikke nordmand er det altså rart at vide hvordan man kommer til dette sted
hvis-7når man kommer til Oslo......
Derfor et godt initiativ...Nu har jeg ikke checket plane-spotter, men går vel ud fra at
stedet er afmærket der ??
Men under alle omstændigheder godt at se, at fra dette punkt er der et godt view
Hilsen
Ole

Spottersite E på kartet til www.plane-spotter.com og på de Internettsidene flere spotterinfo og andre byer.

Jan

dette forumet inneholder også lesere fra resten av landet :colgate:
eller stemmer ikke det ?

Originally posted by Leorim

eller stemmer ikke det ?

Forbeholdt kun for beboere fra Ullensaker kommune, alle andre må søke rådmannen :p

Originally posted by ATC-flyradar

Originally posted by Leorim

eller stemmer ikke det ?

Forbeholdt kun for beboere fra Ullensaker kommune, alle andre må søke rådmannen :p

godt du sa det Jan :up:

Å irritere folk som ikke helt skjønner at andre brukere av Scanair.no kan ha andre interesser enn seg selv... ^_^

Ha ha, nei seriøst! Jeg syns det er flott at vi har takhøyde her inne og INGEN skal være redd for å starte en ny tråd! Det verste som kan skje er at den blir låst eller fjernet av en moderator(diktator)!

Egil

Hvis noen er hårsår her inne på forumet, da må man selv holde kjeft.

Litt fleip fra Ullensakergutta - bare morsomt det - de kan vente seg litt sand i lommene når vi møyes :colgate:

Den satt tenker :old

Har all respekt for disse guttene, uten dem så hadde jeg hatt uskarpe bilder ennu.

Jan

Hadde forøvrig mitt første besøk på vollen i dag. Min kjære datter på 2 har fullstendig flydilla og hun ville så gjerne se på fly. Så da tok vi en familie ekspedsjon.... Mor, far og barn.

Litt surt og kald men fantastsk sted. Fikk med oss et par avganger inkludert CO - VAKKERT.

S

Back