AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 14 Dec 2009 #1 Her er den eneste nettsiden man egentlig trenger når man skal planlegge neste års sommerferie: http://www.pintprice.com :drink:drink:drink
Her er den eneste nettsiden man egentlig trenger når man skal planlegge neste års sommerferie: http://www.pintprice.com :drink:drink:drink
gustavf Moderator Medlem 14 Dec 2009 #2 Jeg sier som en kamerat av meg: Den dagen drikkinga di er et økonomisk problem, så har du flere problemer.
Jeg sier som en kamerat av meg: Den dagen drikkinga di er et økonomisk problem, så har du flere problemer.
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 14 Dec 2009 #3 Man har vel streng tatt et større problem om man må legge ferien dit ølet er dyrest for å unngå fristelser... :8:
Man har vel streng tatt et større problem om man må legge ferien dit ølet er dyrest for å unngå fristelser... :8:
G Glenn ScanFlyer Gold 16 Dec 2009 #4 Lager in Czech Republic is $1.16 USD :colgate: Gleder meg til sommer'n.. Da ska det drekkast! :drunk:
Lager in Czech Republic is $1.16 USD :colgate: Gleder meg til sommer'n.. Da ska det drekkast! :drunk:
S SpottAir ScanFlyer King 16 Dec 2009 #6 Makan til tullete innlegg. Selv om det kanskje har en humoristisk undertone, er det rett og slett livsfarlig å drikke for mye! Legger du virkelig ferien til et annet sted enn du hadde tenkt deg, fordi ølen er billigere der??
Makan til tullete innlegg. Selv om det kanskje har en humoristisk undertone, er det rett og slett livsfarlig å drikke for mye! Legger du virkelig ferien til et annet sted enn du hadde tenkt deg, fordi ølen er billigere der??
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 16 Dec 2009 #7 Ja, de fleste ferieukene blir tilbrakt i Tadjikistan for min del.
Concorde BA Concorde Sep 1998 16 Dec 2009 #8 SpottAir said: Makan til tullete innlegg. Selv om det kanskje har en humoristisk undertone, er det rett og slett livsfarlig å drikke for mye! Legger du virkelig ferien til et annet sted enn du hadde tenkt deg, fordi ølen er billigere der?? Click to expand... Nå er det stor forskjell på å ta en øl der man er enn å være konstant i vater på ferie. Da er det mer tullete å kommentere andres vaner.
SpottAir said: Makan til tullete innlegg. Selv om det kanskje har en humoristisk undertone, er det rett og slett livsfarlig å drikke for mye! Legger du virkelig ferien til et annet sted enn du hadde tenkt deg, fordi ølen er billigere der?? Click to expand... Nå er det stor forskjell på å ta en øl der man er enn å være konstant i vater på ferie. Da er det mer tullete å kommentere andres vaner.