Delvis OT: BankNorwegian er åpen

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Delvis OT: BankNorwegian er åpen

https://www.banknorwegian.no

bankstart2.jpg

Re: Delvis OT: BankNorwegian er åpen

Men jeg lurer fortsatt på hva kundegruppen deres er?

Studenter er det tydeligvis ikke og jo mer penger man har jo mindre er sjansen for at man vil bruke en "LCC-bank"

Men jeg lurer fortsatt på hva kundegruppen deres er?

Studenter er det tydeligvis ikke og jo mer penger man har jo mindre er sjansen for at man vil bruke en "LCC-bank"

Tja, si ikke det. Jeg vet at Skandiabanken gjør det bra på "rike" kunder, det plager ikke folk som har penger å spare litt penger på hvordan ting forvaltes. Det er ikke alt som kan gjøres hos en LCC-bank, men for mye daglig-ting og et par spesialiserte tjenester fungerer de bra.

-A

Morsomt at Skandiabanken nå blir slått av en billigere utfordrer...

Morsomt at Skandiabanken nå blir slått av en billigere utfordrer...

Er du sikker, EB?

Forøvrig: jeg er også en av dem som har bestilt kortet. "Kjekt å ha hvis det skulle dukke opp noe gunstig". Men jeg er slett ikke sikker på at jeg kommer til å bruke det noen gang. Skandibanken, ShellScala og Gebyrfri dekker allerede mer enn mitt behov.

Mao: ja, man må bevise at man ikke trenger kredittkort:cry:

Ser at boliglån ligger under kommende produkter. Noen som vet når det kommer?

Men er dette et kredittkort der man får regning en gang i måneden eller et bankkort som trekker direkte fra en konto?

Nå er kortet sperret - skulle tro at han leste scanair.no

Norwegian bank delte ut 10.000 gratis VG aviser idag til passasjerene på Gardermoen. Sodexo hadde ansvaret for å plassere de i gatene

Så banken gir bedre service enn flyselskapet... Håper de fortsetter...starter de NorwegianCoffee for å ta en del av det stadig økende kaffemarkedet så kunne NorwegianCoffee gi kaffe til passasjerene... Fremtiden ser lys ut...

Ikke helt greit:

Kjos må svare for eierandel i bank

Kredittilsynet vurderer å be Norwegian og Bjørn Kjos om svar etter at Kjosfamilien kontrollerer store deler av den nye Bank Norwegian. Eierne i Norwegian og Bjørn Kjos med familie kontrollerer 35,5 prosent av aksjene i den nye banken, til tross for at Norwegian ikke kan eie mer enn 20 prosent, ifølge konsesjonskravene.

Det ga veldig glade PAX i går når vi delte ut aviser på vei hjem fra Marrakech. De sugde til seg VG som vann :-)

Kanskje man kunne lære av dette og så innføre aviser og gratis kaffe/te som standard...

Back