Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
De har jo kun 10 Boeing 737-700 i flåten, så det jo ikke så mange i Delta sin flåte, disse blir jo så å si byttet ut med Airbus 220-100/-300.
Delta Welcomes First New Widebody Planes Since COVID-19 Pandemic Began
Airbus A330 -941 1957 N407DX Delta Air Lines delivery 22sep20 TLS-AMS
Delta fikk sin 6. A330-900 levert i går, første A330 levert til dem siden ting stoppet opp i februar i år
Airbus A330 -941 1953 N406DX Delta Air Lines delivery 24sep20 TLS-AMS
Og den 7. kom like etter
Import Tax er vel en Trump Tax(TM) som stort sett gjoer vondt vaerre - naar det er sagt er det en form for Export Tax fra USA ogsaa, svaert mange Boeing Leveranser flyes opp til Abbotsford i Canada - mener at RolfL her inne paa forumet floey minst en SAS 737 tur retur Abbotsford foer hjem reise. Til tross for FlyPoddens latterliggjoering av Abbotsford - er det fra en fly entusiast synspunkt en artig plass, har selv sett allt i fra CP Air DC-10 via Aloha 737 til Singapore Airlines 747-400 paa Abbotsford.Naja.
DL ønsker å spare på import tax og lagrer disse nye fly i 6 måneder ved AMS.
Naja.
DL ønsker å spare på import tax og lagrer disse nye fly i 6 måneder ved AMS.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.