Delta til OSL eller ARN??

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Ser ut som Delta er paa gang med noe. Fikk foelgende e-post i morges:

Dear Tommy,
Having found your resume on CareerBuilder, we are very interested in speaking with you immediately regarding a position as a Flight Attendant with Delta Air Lines.

Delta is greatly expanding international service in the spring of 2008, and Danish/Norwegian/Swedish speakers are needed immediately. No other experience is necessary, all training is provided, and the position comes with extensive worldwide travel privileges everywhere Delta flies.

All Danish/Norwegian/Swedish-speaking candidates will be fast-tracked, so please begin the process by clicking this link immediately: www.delta.greatjob.net. Please follow the instructions to begin the application process.

We would also greatly appreciate if you would forward this email to any other Danish/Norwegian/Swedish speakers who might be interested, for immediate consideration.

We very much look forward to hearing from you!
Thank you in advance,
Delta Air Lines

La oss drømme ^_^, men hvis de kom og har lært av CO, hvor vil de i så fall komme fra. ??

Delta börjar ju flyga på ARN till sommaren så tror man anställer för detta, låter rimligt ett halvår innan!

Ser ut som Delta er paa gang med noe. Fikk foelgende e-post i morges:

Dear Tommy,
Having found your resume on CareerBuilder, we are very interested in speaking with you immediately regarding a position as a Flight Attendant with Delta Air Lines.

ha ha ha, jeg klarer ikke helt se for meg deg som F/A Tommy:lol

Jeg ble invitert paa intervju i fjor ... de var da ogsaa ute etter alle skandnavisktalende. Jeg hadde forventet JFK-ARN/OSL som en del av deres 757-satsing fra JFK, men istedet kom jo ATL-ARN som aapner 3. juni.

Naa leste jeg at DL akkurat sikret seg to ETOPS-757'er til, saa kanskje det skjer noe mer fremover ... Var dert en base nevnt?

Men

Sånn litt OT: Har CO noen skandinavisktalende kabinpersonell?

Uansett: Måtte vært en flott start på ferien, satt seg i Delta 757 på vei til f.eks. JFK, og få servert drinker av Tommy :p:p

Tar du jobben, eller?

Hadde det ikke vært for at jeg ikke tror at jeg har tålmodighet nok til å jobbe i kabinen, så hadde jeg vurdert å søke. Men jeg tror kabinen er hyggeligere med meg som pax i enn som C/A. :p

Tja ... troeblete pax kan ihvertfall vente seg en skikkelig (amerikansk) fotballtakling ... hehe ..

De er nok heller ikke ute etter folk uten bolig og oppholdstillatelse her borte ...

Nå er jeg dommer, og vi takler ikke så mange heldigvis. Vi har andre verktøy.

Med Delta som sponsor så hade kanskje det latt seg ordne. Ja ja, spiller uansett ingen rolle.

Det er vel større sjanse for at DL kommer til OSL enn at Tommy blir F/A (der eller andre steder) :p , mye større faktisk. Jeg er helt sikker på at CO har noen skandinavisk talende personell, om de er ansatt ubevisst eller bevisst vet jeg dog ikke.

Delta ansetter bevisst f/a'er med spraak-kompetanse i markedene de betjener og averterer tungt etter slike. CO synes ikke aa ha samme behovet ...

Tommy og jeg begynner neste uke. Synes synd paa paxen, men det blir livlig paa stopp! :colgate:

..

Tommy og jeg begynner neste uke. Synes synd paa paxen, men det blir livlig paa stopp! :colgate:

..

Jepp, strategien maa vaere aa kjoere bitter F/A stuket: "pensjonen min gikk til helvete og jeg vil mer enn gjerne fortelle deg om det". Eller SAS approachen: "Ikke nok med at du skal ha billig flybillett, du skal ha service ogsaa??"

Deretter RETT paa fylla med Someone i CPH

Jepp, jeg og MOW tar jobben tvert dersom den betaler mer enn 150K Bush Pesos pr. aar :D

Jepp, strategien maa vaere aa kjoere bitter F/A stuket: "pensjonen min gikk til helvete og jeg vil mer enn gjerne fortelle deg om det". Eller SAS approachen: "Ikke nok med at du skal ha billig flybillett, du skal ha service ogsaa??"

Deretter RETT paa fylla med Someone i CPH

Ser dere allerede har kommet gått i gang med kursingen! ;) utsjekk snart?

Back