Delta til CPH!

• Thread starter Thread starter PP
  • Start date Start date

PP

ScanFlyer Gold
Godaften,

Næsten for godt til at være sandt - men rygter på Flyertalk siger at Delta i løbet af ugen annoncerer ATL-CPH daglig med 767-300 fra april 2006. Flyertalk

At et amarikansk selskab vender tilbage til CPH har vi ventet længe på - men lad den nu lige blive annonceret først men rygtet ser ud til at være pålideligt! Krydser fingre - ATL med DL havde jeg ikke lige set komme...

Kul...för Kastrup och dess lakejer. :)

I fyra plågsamma år har flygnörd...jag menar entusiaster i Uppland med omnejd ställt frågan och undrat: när kommer Delta tillbaka till ARN? Så blir det kanske CPH istället. Vilket nederlag. Snopna miner att vänta här uppifrån. Men, Delta har ju varit otrogen förr och lämnat CPH för ARN. Det skulle ju kunna hända igen.

Nåja, jag ska spara på min avundsjuka. Låt oss se om ryktet stämmer först.

Godnatt.

Veldig bra. Skandinavia trenger en ATL-rute. Og CPH er nok bare begynnelsen. Det er nok ingen tilfeldighet at DL velger byen CO (ennaa) ikke trafikkerer.
Neste aar kommer ..... ARN? OSL? Stay tuned .....

Spennende! Rart at CPH var den eneste Skandinaviske byen uten en amerikansk carrier.

Kjempegøy...og kanskje blir det flere byer med SAS til USA også!!!

Originally posted by jikswoboB
Kul...för Kastrup och dess lakejer. :)

I fyra plågsamma år har flygnörd...jag menar entusiaster i Uppland med omnejd ställt frågan och undrat: när kommer Delta tillbaka till ARN? Så blir det kanske CPH istället. Vilket nederlag. Snopna miner att vänta här uppifrån. Men, Delta har ju varit otrogen förr och lämnat CPH för ARN. Det skulle ju kunna hända igen.

Nåja, jag ska spara på min avundsjuka. Låt oss se om ryktet stämmer först.

Godnatt.

Jeg fornemmer vist en lille smule misundelse her - ARN skal vel ikke klage da man inden for det sidste år har tiltrukket måde MH og CO. Man er vel nød til at acceptere at ikke alle selskaber der starter nye ruter vælge at flyve på ens hjemmelufthavn.

Ja Delta har før forladt CPH til fordel for ARN - men dengang var situationen en anden...

Originally posted by LN-MOW
Veldig bra. Skandinavia trenger en ATL-rute. Og CPH er nok bare begynnelsen. Det er nok ingen tilfeldighet at DL velger byen CO (ennaa) ikke trafikkerer.
Neste aar kommer ..... ARN? OSL? Stay tuned .....

Ja Delta ser ud til at være på offensiven hvad angår ekspansion til Europa - det er tilsyneladende her man tjener penge...

Ja en tilfældighed at man vælger CPH der ikke har CO er det nok ikke - jeg krydser stadig fingre for at CO åbner EWR-CPH sommeren 2006 med 757WL. Selv med DL til ATL tro jeg faktisk der er et marked - derudover er DL og CO jo gået head to head på Berlin, så hvorfor ikke også på CPH?

Får Delta noen feed inn til CPH fra ARN eller OSL? Uansett, moro for CPH og resten av de flyinteresserte Skandinavia at de får direkteforbindelse med ATL.

OSL-ATL tror jeg ikke selv om jeg måtte se det :spin:

Jeg vil tror man satser på det lokale marked til København (mange amerikanske cruise turister om sommeren) og så connections i den anden ende i ATL.

Uanset spændende - men lad den nu lige blive annonceret først! Man er før blevet skuffet... :(

Originally posted by captaink
Delta er Chapter 11 konkurs !!

Ja, men det forhindre dem jo ikke i at åbne nye ruter - en del af strategien for at komme ud af Chapter 11 er tilsyneladende at ekspandere internationalt.

Originally posted by PP

Jeg fornemmer vist en lille smule misundelse her - ARN skal vel ikke klage da man inden for det sidste år har tiltrukket måde MH og CO. Man er vel nød til at acceptere at ikke alle selskaber der starter nye ruter vælge at flyve på ens hjemmelufthavn.

Ja Delta har før forladt CPH til fordel for ARN - men dengang var situationen en anden...

Avundsjuka fördärvar mänskligheten. Jag ska upphöra fåna mig.

Blir spännande att se vad det blir av ryktet.

Originally posted by PP

Ja, men det forhindre dem jo ikke i at åbne nye ruter - en del af strategien for at komme ud af Chapter 11 er tilsyneladende at ekspandere internationalt.
Forhindrer dem kanskje ikke, men om dette skal være med på å "redde" Delta...så burde en kanskje åpnet ruten til CPH for lenge siden;)

Men kjempefint med flere ruter!

Business er business, og Europa er 'hot' akkurat naa. CO's satsing paa 'tynne' ruter har nok ikke gaatt upaaaktet hen. AA's nye 757-rute til Newcastle er nok et eksempel paa dette.

Stockholm har foroevrig hatt en ATL-ARN rute tidligere ... husker en stormfull dag da jeg jobbet for Swissair at jeg overfoerte noen pax til en kjerre som var rerutet ATL-ARN direkte for aa ta inn en forsinkelse. Den skulle egentlig gaatt fra JFK og saavidt jeg husker hadde den 24 pax... :D

Originally posted by DY
Originally posted by PP

Forhindrer dem kanskje ikke, men om dette skal være med på å "redde" Delta...så burde en kanskje åpnet ruten til CPH for lenge siden;)

Men kjempefint med flere ruter!

Det burde de måske :D Men markedet skal jo være modent eller gunstigt før det giver mening...

Business er business, og Europa er 'hot' akkurat naa. CO's satsing paa 'tynne' ruter har nok ikke gaatt upaaaktet hen. AA's nye 757-rute til Newcastle er nok et eksempel paa dette.

Ja Europa er tilsyneladende "hot" for de amerikanske selskaber lige pt - lad os se hvad der nu sker når American får Winglets på deres 757's? Der går snak om at de kigger på JFK-CPH med 757WL - måske de når at kommer før CO på CPH :)

Ja vendia det var da et positivt indlæg.

At omlægge din virksomhed fra tabsgivende områder til områder med økonimsk er næppe noget mange kreditorer har noget imod - så jeg kan ikke rigtig se meningen med din ide om at give dem flyveforbud til Europa!

Delta satser stort, selv etter gratis medlemskap i Chapter 11..

Fra Airliners.net kan man lese;

From 3 April '06

DL 24 ATL-DUS 8.15 p.m. 11.30 a.m.
DL 25 DUS-ATL 1.30 p.m. 5.30 p.m.

DL is doing good on the JFK-TXL routes from what I've heard and seen as far as the loads go

Ryktene flyr også med en ATL/JFK (Husker ikke helt hvilken) til Kiev..

Stockholm har foroevrig hatt en ATL-ARN rute tidligere ... husker en stormfull dag da jeg jobbet for Swissair at jeg overfoerte noen pax til en kjerre som var rerutet ATL-ARN direkte for aa ta inn en forsinkelse. Den skulle egentlig gaatt fra JFK og saavidt jeg husker hadde den 24 pax... :D

Har för mig att Delta under en tid flög SLC-JFK-ARN i slutet på 1990-talet. Dvs, det var samma maskin som flög hela vägen, dock bara i en riktning. På sätt och vis hade Stockholm direktförbindelse med Salt Lake City ena vägen.

Originally posted by PP
At omlægge din virksomhed fra tabsgivende områder til områder med økonimsk er næppe noget mange kreditorer har noget imod - så jeg kan ikke rigtig se meningen med din ide om at give dem flyveforbud til Europa!

Personen i fråga är kanske också avundsjuk? :)

Jo Delta fløj SLC-JFK-ARN under en periode - mener nu det var samme maskine begge veje så SLC havde direkte forbindelse til ARN begge veje. Men måske jeg husker forkert?

Ja måske Vendia blot misundelig - hvem ved :D

Back