Delta - Pilot snudde flyet for å hente sørgende familie

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Delta - Pilot snudde flyet for å hente sørgende familie

Både kjekt og rørende historie på en gang. :up:

http://www.tv2.no/2016/01/06/nyheter/reise/usa/7881594

Da de ansatte ved gaten ringte flyet, fikk de beskjed om at det ikke var noe som kunne gjøres.
– Jeg bare skrek gjennom vinduet. Men så plutselig ringte det igjen, sier Rick Short.
Det var piloten som ringte. Han hadde ombestemt seg, og ønsket å snu flyet for å slippe familien ombord.

Re: Delta - Pilot snudde flyet for å hente sørgende familie

Greit å vite hva som skal til for å få kjerra tilbake til gate når man har duppet av i loungen :-)

Re: Delta - Pilot snudde flyet for å hente sørgende familie

Greit å vite hva som skal til for å få kjerra tilbake til gate når man har duppet av i loungen :-)

Hehe, ja det er lov å prøve.
En nigeriansk dame forsøkte det trikset på meg en gang - uten hell.
Hun hadde ikke sovet i noen lounge, men skulle betale 500 kroner i overvekt. Det ville hun ikke. Og hevdet hun ikke hadde ei eneste krone. Etter 45 minutter med diskusjon og uenighet, så var alle andre ombord i flyet, mens damen fortsatt sto med meg på innsjekk. Game over - nå går flyet.
Og da var søsteren plutselig død, og hun MÅTTE med for å kunne gå i begravelsen som da var om noen timer. Njet!

Damen endte med å måtte kjøpe ny billett på et senere fly, til 2000 kroner. De pengene tok hun fra en meget velfylt lommebok! ;)

Back