• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Delta med ny USA rute fra Keflavik?

Cockpitview

ScanFlyer Gold
Selskapet har av danske slot myndigheter blitt tildelt
Daglige avganger i sommer til Minneapolis.
I følge lokale medier vil ruten bli lansert innen kort tid.

Om jeg husker rett var vel Delta sin JFK rute en forlengelse fra nettopp Minneapolis. JFK skal forøvrig også betjenes i sommer med 5 ukentlige rotasjoner.

For de som forstår språket:)

http://www.vb.is/frettir/112087/
 
Selskapet har av danske slot myndigheter blitt tildelt
Daglige avganger i sommer til Minneapolis.
I følge lokale medier vil ruten bli lansert innen kort tid.

Om jeg husker rett var vel Delta sin JFK rute en forlengelse fra nettopp Minneapolis. JFK skal forøvrig også betjenes i sommer med 5 ukentlige rotasjoner.

For de som forstår språket:)

http://www.vb.is/frettir/112087/

Vel ikke de danske myndigheder der tildeler slots på Island?

Udover det, så undrer ruten mig lidt. Vil Delta forsøge at presse Icelandair væk fra Minneapolis, for grundlaget til og fra Island er vel næppe stort i sig selv.
 
Etter hva jeg har sett, er Delta veldig fornøyde med sin Islandssatsing. JFK-KEF var et eksperiment, men belegget (og tydeligvis revenue) har vært bedre enn forventet. At det kommer en rute til MSP i tillegg, er nok mye for å fore innenlandsforbindelsene - MSP er Deltas nest største hub.
 
Udover det, så undrer ruten mig lidt. Vil Delta forsøge at presse Icelandair væk fra Minneapolis, for grundlaget til og fra Island er vel næppe stort i sig selv.

Etter hva jeg har sett, er Delta veldig fornøyde med sin Islandssatsing. JFK-KEF var et eksperiment, men belegget (og tydeligvis revenue) har vært bedre enn forventet. At det kommer en rute til MSP i tillegg, er nok mye for å fore innenlandsforbindelsene - MSP er Deltas nest største hub.

Turismen på Island er jo også sterk økende
 
Back
Top