• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Delta delte ut pizza og drikke for sine passasjerer

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
... Ref denne tråden på Airliners.net.

http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/6345081/

Is this pretty common?
My wife on her way back from AUS to JFK on Sunday was delayed more than 4.5 hours.
At one time DL ordered 20 pizzas for the pax waiting at the gate, and some soft drinks.
The tablecloth had logos of some employee organizations, and it had a sign saying "DL employees care" or something like that.
Thanks.

Tydeligvis ikke første gang dette har skjedd hos DL skal man tro en del av kommentarene her...
 
Var delay i SFO på en VX-maskin sist jeg var der, da kom det noen cateringtraller opp i gaten med drikke og litt å bite i så folk kunne forsyne seg. Virker mye mer proft enn at alle må stå i kø for å få en voucher som man så må stå i kø for å bruke, men som bare dekker deler av det man skal ha...
 
Tror folk flest har forståelse for at forsinkelser osv kan oppstå. Det som er viktig er jo hvordan det håndteres.

Tilgang på ting som informasjon og mat / drikke er viktig for å gjøre det så smertefritt som mulig. Så det å kjøre på med noen pizza er jo enkelt for flyselskapet og noe de fleste spiser.
 
I Vinter ble maskinen BGO-SOG-SDN stående nedsnødd på SOG , og nok deicing veske på rett temparatur ville ta over en time å "koke" opp, da ville Crew har gått ut på tid.
Så bakke personell bestilte buss , OG så ringte de et av hotellene i Sogndal og bestile Pizza og drikke så når bussen kjørte forbi så var Pizza'n klar til leveing på bussen, så da ble det nattmat på vei til Sandane.
Buss for fly, med pizza og drikke.

Det er WF det :)
 
Det verste er at kosten for flyselskapet nok ikke er så veldig mye større. Og opplevelsen er 10x bedre.
 
Back
Top