Delta delte ut pizza og drikke for sine passasjerer

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
... Ref denne tråden på Airliners.net.

http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/6345081/

Is this pretty common?
My wife on her way back from AUS to JFK on Sunday was delayed more than 4.5 hours.
At one time DL ordered 20 pizzas for the pax waiting at the gate, and some soft drinks.
The tablecloth had logos of some employee organizations, and it had a sign saying "DL employees care" or something like that.
Thanks.

Tydeligvis ikke første gang dette har skjedd hos DL skal man tro en del av kommentarene her...
 
Var delay i SFO på en VX-maskin sist jeg var der, da kom det noen cateringtraller opp i gaten med drikke og litt å bite i så folk kunne forsyne seg. Virker mye mer proft enn at alle må stå i kø for å få en voucher som man så må stå i kø for å bruke, men som bare dekker deler av det man skal ha...
 
Tror folk flest har forståelse for at forsinkelser osv kan oppstå. Det som er viktig er jo hvordan det håndteres.

Tilgang på ting som informasjon og mat / drikke er viktig for å gjøre det så smertefritt som mulig. Så det å kjøre på med noen pizza er jo enkelt for flyselskapet og noe de fleste spiser.
 
I Vinter ble maskinen BGO-SOG-SDN stående nedsnødd på SOG , og nok deicing veske på rett temparatur ville ta over en time å "koke" opp, da ville Crew har gått ut på tid.
Så bakke personell bestilte buss , OG så ringte de et av hotellene i Sogndal og bestile Pizza og drikke så når bussen kjørte forbi så var Pizza'n klar til leveing på bussen, så da ble det nattmat på vei til Sandane.
Buss for fly, med pizza og drikke.

Det er WF det :)
 
Det verste er at kosten for flyselskapet nok ikke er så veldig mye større. Og opplevelsen er 10x bedre.
 
Back
Top