Deilig dag fra HKK

petter380

Powder hound
Medlem
Som selv Someone måtte sjekke opp hvor var [emoji3059], og det er HoKitiKa, på vestkysten av sørøyen (egentlig middel) på New Zealand! Her har vi sett hovedsakelig private fly tatt av og landet, mens Air NZ kun har én avgang om morgenen til CHC for tiden (og kanskje én på ettermiddagen vanligvis). Merker at jeg er blitt nysgjerrig på historikken til alle småflyplassene rundt om her, ref. vår egen politikk hjemme.

I dag er det behagelig pålandsvind, sol og 19-20c - en nydelig norsk sommerdag egentlig. Savner ikke akkurat fuktighet ved OOL/BNE forrige uke. Vi har sett på real life model av ZK-ADI og masse gøyale tog, brannbiler, traktorer, motorer m.m. på Westland Industrial Heritage Park rett ved nevnte HKK.

Det beste med denne turen er all dagslyset, utrolig deilig. Alt annet er bare bonus[emoji2956] Vi er 12 timer forran Norge, og fremtiden ser bra ut [emoji6]

Glad frionsdag fra Ris. Kaffe og forum før jeg kanskje sover litt igjen. Fotbehandling i formiddag og det årlige juleselskapet litt lenger opp i Åsen i kveld… 24 venner tilbords på en 4 retters middag - skal se jeg drøyer god morgen tråden med noen minutter i morgen. Enn så lenge - Best onsdag ønskes!

God morgen. Planen er to netter på Kongsberg. Litt redusert gorm på deler av damilien så vi får se hvordan vi løser den biten. Tror jeg glemte å sette på outofoffice, men er redd hva jeg finner om jeg først går inn i Outlook. Tror eposten ligger trygt noen dager ulest.

God morgen fra Hvalstad. -5 og solid vinter ute. Litt usikker på formen til alle, men en eller annen form for luftetur bør det bli. Litt jobb blir også å flette inn i dagen. Ha en fin dag

Morn fra Tønsberg. Førstemann opp så enn så lenge kaffe i fred og ro mens man sitter og ser på et par rådyr. Lite på planen i dag, kanskje man sykler ned til handelsstanden for å bytte et par tøfler, eller så skal man i løpet av dagen pakke og lade bilen før man setter kursen mot Kvitfjell i morgen. Mistenker at vi plukker opp et par boller underveis...

God romjuls morgen fra Stavanger.
Hverdagen er nesten tilbake men nyter en lat morgen.
Da resten av gjengen er
sovesyke, er ETA for frokost 10:00.
Det knitrer i ovnen og det lyttes til rolig klassisk musikk mens kaffen nytes.
Ellers er det siste fridag i dag og i morgen bærer det til Bergen for jobb etter 7 uker ferie/fri. Jaggu godt det bare skal jobbes 14 vakter i løpet av de neste 30 dager før det bærer tilbake til Bangkok.
Ha en glitrende flott onsdag :)

78d4e0fbe4ee7537d0326cbeb2a27929.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Majorstuen. Pit stop i Oslo for litt jobb og noen ærend. Tweeden skal også pakkes til morgendagens reise til EDI og det skotske høyland.

God morgen fra bortekontoret. 2000 meter ble klokket inn på under 40 minutter i bassenget så usunn livstil er uten tvil gunstig for utholdenhet.

Nå er det de berømte kjedelige tingene som følger med disse stillingene før det er hjem til juletorsk og "The Crown".

romjul.jpg

Morgen fra Granka. Ikke så optimal start på dagen i dag siden Storsmurfen våknet med skikkelig feber. Det suger litt. Og så fant jeg ut at jeg hadde glemt å betale 5 termin moms.

Og dermed er det strengt tatt ikke de helt store planene for dagen. Men vi har både balkong, solseng, minibar, Aspirin og ferske baguetter. :)

Ha en best dag!

Back