De skulle bare fra Kastrup til Sola ...

Kenneth

ScanFlyer Blue
Last edited by a moderator:
Re: 8 til skadestuen i CPH etter ammoniaklekkasje

Det virker som media ofte lar seg ukritisk være talerør for misfornøyde passasjerer. Her er en artikkel om noen som angivelig ble forsinket av denne lekkasjen, og derfor aldri skal fly Norwegian igjen. Det virker som hverken passasjer eller journalist skjønner at Norwegian er at lavpris-selskap.

http://www.aftenbladet.no/nyheter/o...a-Kastrup-til-Sola--3470201.html#.U9Avr4V5YUM


Den historien har vel endel huller og endel logiske resonomenter som ikke går helt opp....
 
...så de la ut 10.000 for masse ekstra stress i stedet for å betale 12.000 for å komme seg hjem uten stress. Logisk.
 
Dersom de selv har lekt reisebyrå, og ikke har gjennomgående billetter med Norwegian, har de vel lite å stille opp med.
I så fall er det en sak for reiseforsikring
 
Synd at slike saker aldri får frem de to mest vesentlige punktene:

1):Hadde de gjennomgående reise?
2): Hvis ja på 1, har de forhørt seg med forsikringsselskapet?

Hvis de hadde gjennomgående reise så er det helt klart kritikkverdig av Norwegian. Hvis de derimot for eksempel har bestilt en reise fra startour.dk(som tross alt er betydelig billigere enn startour.no) med utreise fra CPH istedenfor SVG/OSL, og så bestilt DY SVG-CPH-SVG har jeg ingen sympati i det hele tatt.
 
Re: 8 til skadestuen i CPH etter ammoniaklekkasje

Den historien har vel endel huller og endel logiske resonomenter som ikke går helt opp....
Men spalteplass får dei... Berre toskent. Ting skjer stort sett når ein har teke sjansen på at alt går nok bra.
 
1):Hadde de gjennomgående reise?


Det virker lite trolig hvis det stemmer at de måtte ta ut bagasjen i CPH. Ellers har historien så mange huller og logiske brister at dette virker mest som en idiot som ville i avisen.

DY fly jo heller ikke CPH-SVG....
 
DY fly jo heller ikke CPH-SVG....

Det har du jaggumeg rett i, jeg antok i mitt innlegg at de gjorde det. Her er det noe som ikke stemmer.

Et innlegg i kommentarfeltet oppsummerer saken ganske så greit: "Av mange "Norwegian-er-så-dumme"-reportasjer i det siste er denne definitvt den latterligste."
 
Hadde vært interesant å fått hele historien, for det er tydelig at noe mangler. Enten fordi journalisten måtte fylle dagens agurk kvote eller fordi kunden holder tilbake info.
 
Dette virker veldig spesielt.
Om de ble tilbudt 3 billetter dagen etterpå, hvorfor kunne de ikke da tatt disse tre og så den siste kjøpt en billett hos SAS til 3000,-?

Leiebil et stykke, taxi, båt og så buss for 10 000 kr ?
Nesten så en tror man har forsøkt å gjøre dette verst mulig for seg selv for å i etterkant få mest mulig sympati...
 
Latterlig aa slaa opp dette, men til deres lille forsvar kan jeg si at de kunne ikke vite hvor mye det ville koste totalt aa ta land og sjoeveien hjem. Uansett, det er jo deres ansvar om de ikke har gjennomgaaende billetter. I kommentarfeltet i artikkelen er det ikke mye sympati aa hente heller.
 
Dette virker veldig spesielt.
Om de ble tilbudt 3 billetter dagen etterpå, hvorfor kunne de ikke da tatt disse tre og så den siste kjøpt en billett hos SAS til 3000,-?

Leiebil et stykke, taxi, båt og så buss for 10 000 kr ?
Nesten så en tror man har forsøkt å gjøre dette verst mulig for seg selv for å i etterkant få mest mulig sympati...

Ja, veldig rart de ikke tok tog og ferge når de først ikke skulle fly. Gjorde det selv i forbindelse med askefast for noen år siden, både behagelig,billig og raskt.
 
Dersom de selv har lekt reisebyrå, og ikke har gjennomgående billetter med Norwegian, har de vel lite å stille opp med.
I så fall er det en sak for reiseforsikring

Med det etternavnet så kunne de vel bare ha ringt "tante" 'Mette Marit :colgate: så hadde hun fikset dette for dem.:old
 
Back
Top