DC-9 /MD 80 - 90 modell ønskes

onkelskrue

ScanFlyer Blue
DC-9 /MD 80 - 90 modell ønskes

Har en 11 år gammel sønn, som begynner å bli bitt av flybasillen :)

Han har begynt å samle på modeller, og har 747,777, 737 og A340 modeller sålangt. Han er, som sin far, storfan av DC9/MD80-90 flytypen, og jeg lurer i den forbindelse om det er noen som har en kurant modell av ovennevnte flytype til salgs til en løselig penge for en 11 åring :)

Svar gjerne i tråden, så kommer jeg tilbake på PM. Er på jobb offshore nå, så er ikke pålogget på daglig basis :)

Re: DC-9 /MD 80 - 90 modell ønskes

Nå sa du ikke hvilket selskap han ville ha, men et enkelt søk på MD90 på Ebay dukket det opp masse fly.
Så håper poden din finner noe han vil ha :)
Du får jo i alle prisklasser mere eller mindre. Koster den over tollgrensa på 200.- så bare be selger om å skrive ned prisen.

Det er SAS fortrinnsvis han er ute etter. Vi hadde en tur i et av SAS sine her for 2 år siden, og etter det har det vært konstant daglige spørsmål om når vi neste gang kan ta et, hehe....

Så en nydelig tremodell, men 800 + moms/frakt er overkill for hans vedkommende, hehe.....

Om du ser overfor “STORT MODELSALG” har jeg et stoerre antal – ogsaa SAS jeg saelger enten stykvis eller I lots. De er 1/600 skala, metal og straalende til diorama og lignende. Mine egne drenge elskede dem - de er helt fine at starte med (er ikke heller saa delikate som andre stoerre skalaer, hvor f.eks. landingstel let knaekker). Samtidig billige saa han kan starte med en hel fly-flaade/lufthavn hurtigt. Saelger dem for NKK 40-50 stk og rabat ved stoerre koeb - ikke mindst naar det er en junior samler.

Back