• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DAT speciel livery

Skyliner sier følgende:
MD Douglas MD83 49936 1778 OY-RUE Danish Air Transport FIFA cs, in svc 08-10nov13 KEF-BLL-ZRH-LCA-TLV after Caribbean ops ex YR-HBZ
 
Last edited:
Så OY-RUE på flyplassen i Aracaju, Brasil, idag. Hadde dessverre ikke kamera eller mobil tilgjengelig akkurat da.
 
Hva gjør en nordmann i bortgjemte Aracaju? :8:
Hellas har forøvrig trening/akklimatiseringsleir der før VM starter.
 
Hva gjør en nordmann i bortgjemte Aracaju? :8:
Hellas har forøvrig trening/akklimatiseringsleir der før VM starter.
Hehe, ja det kan du si :) Ville ikke akkurat anbefalt Aracaju som turiststed, selv om det finnes mye verre steder i Brasil. Har vært der et par turer for et prosjekt offshore.
 
OY-RUE overnattet i Atlanta lørdag kveld, før den fortsatte mot Bangor og Europa. Billund?
Foto; Agustin Anaya

10173664_10152686814789064_60087212432271905_n.jpg
 
OY-RUE er fortsatt i trafikk ser jeg .. ser ut som subcharter for Greenlandair. Trodde den skulle være faset ut?
 
OY-RUE er fortsatt i trafikk ser jeg .. ser ut som subcharter for Greenlandair. Trodde den skulle være faset ut?

Jo, den flyver endnu, lidt af hvert, ser det ud til!
Ser du, Jeg 'tjekkede' OY-RUE i sidste uge, da jeg sammen med nogle venner
skal på en DAT operated charter i sommeren 2017. Skal flyve fra ODE, hvis
bane er omkring 2000m, så jeg er lidt spændt på, om DAT foretrækker
en gammel MD83 eller en gammel A320 på en bane med weight restrictions!
 
Last edited:
Back
Top