• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dårlig mat skal være funnet hos Norwegian og hos andre

Re: Fant larve i salat

Hyggelig at noen flyselskaper fremdeles kompenserer for uheldige opplevelser (enda selskapet neppe var skyld i fadesen).

Tally-Ho
 
Re: Dårlig mat skal være funnet hos Norwegian

Dette er tydeligvis mulig også hos andre operatører, her Thomas Cook :
http://www.nrk.no/norge/fant-larve-i-flymaten-1.11450990
--
Kanskje verd å merke seg at dette var et engangstilfelle, som cateringselskapet er ansvarlig for. Og Thomas Cook tar raskt kontakt med den uheldige pax'en, og kompenserer for den uheldige opplevelsen. Virker som man har andre rutiner i DY.

Tally-Ho
 
Re: Dårlig mat skal være funnet hos Norwegian

--
Kanskje verd å merke seg at dette var et engangstilfelle, som cateringselskapet er ansvarlig for. Og Thomas Cook tar raskt kontakt med den uheldige pax'en, og kompenserer for den uheldige opplevelsen. Virker som man har andre rutiner i DY.

Er det noen håndfaste bevis på at det er annerledes hos DY. Det er vel så langt ingen passasjer som er involvert i denne saken heller?
 
Back
Top