Dårlig dekning på flightradar24.com?

OSL-MRU

ScanFlyer Silver
Dårlig dekning på flightradar24.com?

Er det bare her, eller kommer det ikke opp noe over OSL, BGO, ja rett og slett hele Norge? Er jo ikke noe over Norge nå?

Re: Dårlig dekning på flightradar24.com?

Var det ikke området rundt BGO som skulle være dårlig, men OSL burde da funke.

Helt vanlig at det ikke er noen fly å se så sent på kvelden/tidlig om morgenen. Rett og slett fordi det enkelte ganger ikke er trafikk.

Nå skjer det ikke stort annet enn at noen DL, CO, AA, AI og AC passerer over i vestlig retning løpet av de neste par timene ... Så begynner de østlige å komme.

Helt vanlig at det ikke er noen fly å se så sent på kvelden/tidlig om morgenen. Rett og slett fordi det enkelte ganger ikke er trafikk.

I know, men jeg så ingenting der fra 19.00 og utover. Lastet inn siden på nytt hundrevis av ganger, åpnet nye vinduer osv. men ingenting funket.
Men jeg spurte her først mye senere.

I know, men jeg så ingenting der fra 19.00 og utover. Lastet inn siden på nytt hundrevis av ganger, åpnet nye vinduer osv. men ingenting funket.
Men jeg spurte her først mye senere.
Når du ikke presiserer det i første post er det ikke lett å hjelpe...:exclaimation

En ide kan jo være å sjekke innom diverse nettsted som f.eks avinor.no eller osl.no for å se om det i det hele tatt går fly i dette tidsrommet.

Back