Danish airshow 2016

Ja, de har visstnok avlyst, hele poenget med at de skulle komme var vel for å prøve å selge inn Eurofighter, men nå som Danskene har gått for F-35 så er jo det litt pointless.

Blir Kolding på oss og, kjører min egen bil tidlig den 18. å tilbake den 20.

Last edited:
Blir Hotel Saxildhus på oss, tenker jeg leier en bil og kjører ned til Skrydstrup. Har dere tenkt dere på spotterdagen? Fant ut at den er full, så jeg får prøve å finne meg et sted utenfor gjerdet den dagen.

Blir Hotel Saxildhus på oss, tenker jeg leier en bil og kjører ned til Skrydstrup. Har dere tenkt dere på spotterdagen? Fant ut at den er full, så jeg får prøve å finne meg et sted utenfor gjerdet den dagen.

Hvis dere orker å gå litt, spørs det om det ikke lønner seg å gjøre som jeg har tenkt ta toget til Vojens og gå til flystasjonen derifra. Ca 4 - 6 km. Har skjønt at det kan bli ekstrem lang bilkø inn til stevneområdet.

Det er streikefare i Avinor fra fredag, noen her som har noen alternative planer for å komme seg til Danmark hvis flyplassene stenges?

Har selv bestilt billett med Stena Line sånn forsikkerhets skyld.

Dette var et meget bra flyshow i mine øyne, men så var mitt første flyshow på Sola i 2012 å det var ikke akkurat imponerende vil jeg påstå.

Dette var et meget bra flyshow i mine øyne, men så var mitt første flyshow på Sola i 2012 å det var ikke akkurat imponerende vil jeg påstå.

Du må komme deg på RIAT, da snakker vi show. RIAT har vist greid å trekke Thunderbirds fra US Airforce med 6 F16 i år.

Har desverre ikke mulighet i år.

Back