• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Danish Air Transports splitter nye Dash 8

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Danish Air Transports "splitter" nye Dash 8

Ferskt fly :lol:

De Havilland Canada DHC-8-102 Dash 8


OY-RUW
 
Last edited:
Nydelig, Cato :)
Men ferskvare er vel å ta i, første flight på denne var vist : 17-12-1986......

TK :fly
 
Last edited:
En -102, hvilke forskjeller i forhold til -103?

Wiki is your friend:
DHC-8-102 - 1986 variant powered by either two PW120A or PW121 engines and a 34,500 lb (15,650 kg) takeoff weight.
DHC-8-103 - 1987 variant powered by two PW121 engines and a 34,500 lb (15,650 kg) takeoff weight (can be modified for a 35,200 lb [15,950 kg] take-off weight)
 
Back
Top