Dagstur til Røros

baselutvann

ScanFlyer Gold
Dagstur til Røros

Osl-Røros 349,- en vei
09.55 - 10.45
15.40 - 16.30

Dato Onsdag 23 JUNI.

Er dette en bra tur for pengene? noen som har reist ruten før ?

Re: Dagstur til Røros

Det er en helt OK pris, men ikke forvent noe særlig luftfartsmessig der. Du kan jo dra hit og se på utstillingen til min datter.

Jeg tenker på en fin flytur, med fin natur. Og helst en utflukt på Røros. Tur på fjellet eller noe i den duren!

Er jo selvfølgelig en bra enveispris, men så blir det jo 700,- t/r. Er jo ganske mye å bruke bare for å fly for moro skyld. Hvis du vil se naturen ville jeg heller valgt toget...

Er jo selvfølgelig en bra enveispris, men så blir det jo 700,- t/r. Er jo ganske mye å bruke bare for å fly for moro skyld. Hvis du vil se naturen ville jeg heller valgt toget...

Har du sett ti minutter med furuskog så har du sett Østerdalen :o

Ser ut til at det blir en dag i røros sentrum og utafor. Toget til fra alvdal er på Røros klokken 15.30 og flyet går 15.40. Det var kjipt! hadde håpet på en tur til Aukrust museet!

Ser ut til at det blir en dag i røros sentrum og utafor. Toget til fra alvdal er på Røros klokken 15.30 og flyet går 15.40. Det var kjipt! hadde håpet på en tur til Aukrust museet!

Fløy den ruten senest i påsken. Det er jo en fin flytur, men utsikten er jo helt avhengig av vær/skydekket. Siden du ikke har all verdens med tid kan du jo planlegge litt ved å se her: http://www.roros.no

Må bemerke at jeg selv syntes det var smått eksotisk å fly et selskap med navn "Danu Oro Transportas" på en rute fra OSL til RRS.

God tur!

Legg merke til på denne flighten hvor forskjellig det gjør ting fra widerøe foreks.
Kapteinen leser opp sikkerhetsdemonstrasjonen:P

Legg merke til på denne flighten hvor forskjellig det gjør ting fra widerøe foreks.
Kapteinen leser opp sikkerhetsdemonstrasjonen:P

Det gjør de vel på WF også (dvs. er vel styrmann som gjør det), dersom båndspilleren er i uorden. ;)

Back