Dagens Punktlighet, hvor forsvant den ?

Punktlighteten på SK er 88 så det kan ikke være bare været! Jeg skjønner jo hva som ligger unde andre flyselskaper i oversikten, men jeg vil gjerne ha spesifisert punktligheten til alle selskapene!

Punktlighteten på SK er 88 så det kan ikke være bare været! Jeg skjønner jo hva som ligger unde andre flyselskaper i oversikten, men jeg vil gjerne ha spesifisert punktligheten til alle selskapene!

Det vil vel flere av oss, men for selskaper med lav frekvens så gir jo ikke tallene så stor mening, .... PIA, CO osv......, men de med tilgang på extranet.osl.no ser vel alt dette, mener å huske at det lå der før.

Ser DY har alt for mange avganger idag! Mener det var 123 avganger registrert. Det pleier å være ca 70 avganger. SAS var også registrert med for mange avganger.

Last edited:
Jeg mener å ha sett punktlighetssstatistikken som:

SK
DY
WF
Andre ...

(rangert fra størst til minst)

Har ihvertfall ikke sett noe til spesifisert pr selskap.

Jeg vet det ikke bør ta lang tid for de som sitter i OSL TD
å endre på dette her... Men... gidder dem, eller får de ikke lov av sine sjefer?

Hva er det som har skjedd med DY/Røros de siste dagene? Ting går jo på skinner, med en punktlighet man ikke har sett på lange tider.

Vi har fått inn hjelp fra andre stasjoner, kursing av egne ansatte, nyansettelser, og en positiv holdning :)

Tja, ser ut som SAS har noen flygninger flere totalt sett idag da. Kanskje greit å ha med det også? ;)

Åpen for normal trafikk men, med noen forsinkelser faktisk. 57% punklighet tørr nå jeg påstå er mer en noen forsinkelser.

Åpen for normal trafikk men, med noen forsinkelser faktisk. 57% punklighet tørr nå jeg påstå er mer en noen forsinkelser.

De har status stort sett som "Normal drift", "Normal drift med noen forsinkelser" og "Stengt".

De har også, Åpen for normal trafikk men forsinkelser må påberegnes.

Back