Dagens Punktlighet, hvor forsvant den ?

haha jammen meg Geir, den er borte...

Hmmm, nå må jeg høre med Kobro & Co når jeg kommer tilbake, med mindre de har funnet ut at noe er feil i utregningen eller noe da...

I see, men viss de hadde tatt den vekk trudde ikke jeg den ville fungere.

Kanskje noen har forlangt den fjernet etter å hatt dårlig punktlighet de siste månedene? :lol:

Direktelinken fungerer fortsatt, men det er ikke lenger mulig å navigere seg
til "dagens punktlighet" fra OSL sine sider. Hva kan grunnen være?

OSL har fått en del pes fordi statistikkene veldig ofte var feil. Som flere her på forumet har påpekt viste den ofte flere titalls avganger selv om bare noen fly hadde tatt av etc.

Har denne uken tid til annen tittet på "dagens punktlighet" fra OSL sine sider, og hver dag så har Norwegian opptil halvparten av sine fly på rute en i dette tillfellet SAS. Hvorfor er dem så forsinket hver dag, når stort sett "alle" andre greier å ha en gjennomsnitt på over 85-90%? Har også skjønt at de sidene ikke viser alt riktig, men noe problem må de jo ha:rolleyes:
Her er linken for idag: http://www.osl.no/index.asp?startID=&strUrl=//flytider/punktlighet-oslno.asp?avgang=true&showInLang=&oslframe=1&menuid=1001292&menuid_1=1001292&topExpand=1000119&subExpand=&pid_1=1000417&l=2&languagecode=1044

Har tatt en rask tit på DY-delayene. Det er mange forskjellige årsaker. Innsjekk, gate, bag, crew, OSL, sen ankomst, teknisk. Det er liksom alt mulig rart.

Hilsen,
Laurenz

Har tatt en rask tit på DY-delayene. Det er mange forskjellige årsaker. Innsjekk, gate, bag, crew, OSL, sen ankomst, teknisk. Det er liksom alt mulig rart.

Hilsen,
Laurenz
Så det du sier er at Norwegian har et litt for ambisiøst program i forhold til ressurser.

Det er dine ord, men sikkert ikke langt fra sanheten. Og det er jo noe som har forfølgt DY hele tiden. Men om f.eks. delayene på handlingsiden hadde blitt borte og om ikke de hadde et par problemer som går på OSL og om crewet hadde kommet seg ombord til riktig tid, ja da hadde statistiken vært en helt annen med en gang.
Nå har ikke jeg fjeeeerneste anelse hvorfor diverse feil har oppstått så det skal ikke jeg si noe om. Programmet er ambisiøst men du kan like godt si at de har et stort forbedringspotensiale i mange led.

Hilsen,
Laurenz

DY med 15 % punktlighet på morgenavgangene i dag! En søndag!!!!!!
Men hvorfor vil ikke OSL legge ut linken på sin hjemmeside? Og hvorfor tar de ikke med flere selsskap? NB,BA,KL,AF,LH,Charter.

1) Siden har vist seg å inneholde feil
2) Den inneholdt kun få selskaper
3) OSL tok konsekvensen av dette og fjernet linken

DY med 15 % punktlighet på morgenavgangene i dag! En søndag!!!!!!

Om det er søndag eller onsdag har nok lite å si, har mann problemer så har mann problemer. I dag er nok snøen en viktig årsak til problemer og forsinkelser hos alle her på OSL.

Hilsen,
Laurenz

Back