Dagens overraskelse: AirBaltic fra Linköping til Stavanger og Bergen

Re: Dagens overraskelse: AirBaltic fra Linköping til Stavanger og Bergen

Håper at Crew får mer en 3 kopper svart kaffe ... , altså at det blir et 28 timerstop.

De står og sover...... rekker ikke å kle av/på seg.....

Forskjellen for oss på Sola blir vel egentlig bare mer Air Baltic-fly her

Blir det egentlig det? At airBaltic flyr via Linköping på sin vei til og fra Riga betyr jo ikke nødvendigvis det blir flere airBaltic-fly på Sola.

Blir ikke flere airBaltic fly på Sola enn det er nå. I stedenfor å fly RIX-SVG-nattstopp-SVG-RIX sånn så nå, skal de fly RIX-Linkøping-SVG-nattstopp-SVG-Linkøping-RIX. Ikke akkurat et kjempe smart trekk fra BT sin side dette her.

Området kring Linköping kallas för fjärde storstads regionen i Sverige. Bor ungefär en halv miljon människor där så underlaget kanske finns. Men jag är rätt tveksam?

Mildt sagt en original routing...men om BGO/SVG alene ikke kan forsvare direkteruter til RIX, så må vel en mellomlanding i Linköping være vel så greit som å måtte bytte fly på OSL?

Disse rutene er i gang - noen som vet hvordan det går?

Jeg stiller meg også nyskjerrig bak denne. Hvordan fungerer dette?

Jeg mener at jeg har sett at Stavanger-ruten og Bergens-ruten skal slås sammen og flys som trekant, men jeg klarer ikke å finne en link. Det er muligens konsekvensen av det Someone sier om at LPI skal legges ned.

Er det noen som vet hvordan RIX-TOS-RIX går?

Har ikke troen på den ruta da flyet har vel under 50% belegg på ruta...

Så tror den forsvinner om ikke lenge ja...

Aner ikke, annet enn at jeg også innbiller meg at den ikke går fantastisk. Vet at de bare har to ukentlige gjennom deler av lavsesongen om vinteren.

Skal ut å fly med BT i oktober, jeg kan ha et øye åpent og se på belegg samt hvor mange som skal connecte (vil tro det også har endel å si for hvorvidt de viderefører ruten eller ikke).

BT skal øke til 4 ukentlige fra SVG. I oktober skal de fly via BGO. Men vet ikke om det er for alltid.

airBaltic har nå lagt ned all trafikk fra Linköping, inkludert rutene til Bergen og Stavanger.

airBaltic har nå lagt ned all trafikk fra Linköping, inkludert rutene til Bergen og Stavanger.
Det som er riktig er vel at de dropper mellomlandingen i Linköping på Stavanger og Bergen-rutene...?

Det som er riktig er vel at de dropper mellomlandingen i Linköping på Stavanger og Bergen-rutene...?

De legger ned all trafikk fra Linköping, og dermed er det heller ikke mulig å bestille Linköping-Bergen/Stavanger lenger. Det blir heller ingen mellomlanding i Linköping om man reiser fra Bergen/Stavanger til Riga. Alle avganger fra Linköping til Riga, som ikke var en del av Bergen/Stavanger-Riga, forsvinner også.

Kan man med andre ord fly SVG-RIX-SVG nå, eller går denne nå i en slags trekant løsning med BGO?

Kommer via BGO, og går igjen via BGO

Ser også at det nå er mulig å kjøpe billetter med BT mellom BGO og SVG. Er tildels meget hyggelige priser også.

Ser også at det nå er mulig å kjøpe billetter med BT mellom BGO og SVG. Er tildels meget hyggelige priser også.

Om du flyr denne ruten, får du sjekke om du kan tjene EuroBonus-poeng.

Hmmm. Skal til SVG om to uker. Dette må testes ut!

Back