sail4fun ScanFlyer Mile High Club 7 Oct 2007 #3 La merke til at mange fulgte spent med på "leggen" under landingene med -wio og -wid i forrige uke. Men , så var det dette med å bruke elektronisk utstyr når "Fest setebeltet er på "..., vel jeg tar ikke slike bilder jeg :huh:
La merke til at mange fulgte spent med på "leggen" under landingene med -wio og -wid i forrige uke. Men , så var det dette med å bruke elektronisk utstyr når "Fest setebeltet er på "..., vel jeg tar ikke slike bilder jeg :huh:
LN-MEH ScanFlyer Gold 7 Oct 2007 #4 Dagens nesehjul... Attachments dsc00129 edited.jpg 178.9 KB · Views: 25
LN-EIR ScanFlyer Silver 7 Oct 2007 #5 Originally posted by LN-BRK | | | O Click to expand... Nydelig! Litt mye bildestøy, men ellers tipptopp!
Originally posted by LN-BRK | | | O Click to expand... Nydelig! Litt mye bildestøy, men ellers tipptopp!
B767 ScanFlyer Gold 7 Oct 2007 #6 Originally posted by LN-MEH Dagens nesehjul... Click to expand... hvilke flytype er det ? Airbus 310 ?
Originally posted by LN-MEH Dagens nesehjul... Click to expand... hvilke flytype er det ? Airbus 310 ?
LN-MEH ScanFlyer Gold 7 Oct 2007 #7 Riktig! Det er Luftwaffe sin A310-304 VIP 10+21 "Theodor Heuss" som besøkte Tromsø i slutten av august.:smile2
Riktig! Det er Luftwaffe sin A310-304 VIP 10+21 "Theodor Heuss" som besøkte Tromsø i slutten av august.:smile2