Dagens hilsen fra Bergen

Tom McNikon

ScanFlyer Silver
Denne helgen har vår kjære Mr. 911 vært i Bergen for å oppleve skipspotting og under
det oppdaget jeg denne i lufta sånn plutselig i dag da jeg kikket opp og han nedover :p
Off-airport og mer dokumentasjon siden jeg måtte rive opp 500'n med innstillingene jeg
hadde på sjøen ;) Tatt fra Knarrevik, Sotra

Cimber Sterling - OY-MRG - B737-700 by Tom McNikon, on Flickr

Last edited:
Selv med "sjøinnstillinger" ble jo dette bra,Tom :)
Med tanke på Cato's strabaser på Vollen nylig, er det vel ikke rart han har begynt å se ned..:lol:

Tom var så sulten at hele kroppen hans skalv av sult og bilen hans hadde gått litt vel langt på reservetanken men denne måtte han få med seg. Har faktisk aldri sett han komme seg så raskt fra knebøy til oppreist stilling når denne kom. Jeg hadde jo tatt luftveien over for nettopp skipsspotting og da måtte jeg velge, Cimber eller denne:

Edda Frigg by Cato Lien, on Flickr

Last edited:
....dessuten, Bergen er byen med det varme hjerte. Sto og tok bilder av noen offshoreskip hvorpå en uniformert Mercedes Vito med 2 nydelige damer ikledd skinnjakker og bukser med sort/hvit refleks rundt leggene satt på hele lysorgelet på bilen og stoppet trafikken bare for å spørre om jeg hadde det bra :colgate: De ville til og med ha mobilnummeret mitt og spurte hvor lenge jeg skulle være i Bergen. Makan til flott by....:lol:

....dessuten, Bergen er byen med det varme hjerte. Sto og tok bilder av noen offshoreskip hvorpå en uniformert Mercedes Vito med 2 nydelige damer ikledd skinnjakker og bukser med sort/hvit refleks rundt leggene satt på hele lysorgelet på bilen og stoppet trafikken bare for å spørre om jeg hadde det bra :colgate: De ville til og med ha mobilnummeret mitt og spurte hvor lenge jeg skulle være i Bergen. Makan til flott by....:lol:

Hmm bare min skjerm som er hvit, eller fikk du bare ikke tatt noen gode bilder HEHE, ser ikke noe bilde ??

Takker alle mann :)
Kjenner abstinensene begynner å klø etter å stå på flyplassen igjen.
Får vel snart ta turen og jakte på NAX & SAS igjen bare det blir tørrere ute :colgate:
Ikke så lenge til våren og lenger periode på OSL heller nå ;)

Til info: Cato er nå ute av klinikken og tilbake igjen. Sender en spesiel takk til Tom som var snill å ta seg av ham under den vanskelige tiden:colgate:

Back