Dagens dust

Synes å være den nye kjendistrenden ... en elite-freestylekjører gjorde det samme på jetBlue forleden. Han er nå ikke lenger elite-freestylekjører .... han ble sparket fra laget.

Ifølge norges konsul i Sierra Leone, så har landets turistministeren urinert flere ganger på passasjerer som ankommer med SN Brussel. Årsaken til dette er ukjent. :p

Ifølge norges konsul i Sierra Leone, så har landets turistministeren urinert flere ganger på passasjerer som ankommer med SN Brussel. Årsaken til dette er ukjent. :p

Jøsses. Må ha sånn kommando-blære da. "nå kommer det noen jeg ikke liker, så nå må jeg tisse."
Vi damer har veldig vanskelig for å tisse på kommando hvertfall. *erfaren*

"Alle våre fly er utstyrt med toaletter"

Tisset på gulvet i midtgangen :
(Dagbladet): Den franske skuespilleren Gerard Depardieu (62) fikk problemer da han skulle fly med et Air France-fly fra Paris til Dublin på tirsdag, ifølge nettstedet TMZ.
Mens flyet ventet på å ta av fra Paris, oppdaget nemlig 62-åringen at han måtte tisse. Det bød på vanskeligheter ettersom alle flytoalettene var stengt.

Fra kjendis.no : http://www.kjendis.no/2011/08/18/kjendis/gerard_depardieu/fly/urinerte/17722833/

Vel, hva skal man si... ?

Han bare MÅTTE akkurat der og da da vøtt.:p

Herlighet, jeg trur faktisk ikke jeg hadde klart om jeg hadde villet engang jeg. Trur jeg har en sånn slags bryter på sånt. Tydeligvis noe han der mankerer da.

Det har ikke noe med pissinga å gjøre, men pussing nok gjorde SAS i sommer avtale om å servere vin ombord fra gården hans ! Tipper det ikke blir noen avtale med AF/KL !

jøss hva faen går det av folk her i verden a??
Ingen som liksom har vært gjennom den greia med normal folkeskikk lenger a?

jøss hva faen går det av folk her i verden a??
Ingen som liksom har vært gjennom den greia med normal folkeskikk lenger a?

Trur det begrepet normal folkeskikk er noe mange ikke vet hva er lengre desverre.

FULLE FOLK urinerer vel stort sett hvor som helst og når som helst - bare ta en titt rundt i byen en lørdagsnatt? Ja noen urinerer til og med på seg selv...:p

FY!!! Depardieu, FY!!!

Du må huske at i dagens informasjonssamfunn hører man mye mer om ting som tidligere aldri nådde nyhetene. Det betyr ikke at ting forandrer seg - kun at du nå hører om det.

Vi hadde like mange 'sikkerhetslandinger' på nittitallet, men hvor ofte sto det om disse i de gamle papiravisene?

Back